Dan Cake w nowej kampanii zachęca do gotowych wypieków na świątecznym stole

W najnowszej kampanii Dan Cake zachęca do tego, by na świątecznych stołach zagościły gotowe, pakowane wypieki.

Kampanię świąteczną pod hasłem „Ciasta Dan Cake dobrze się prezentują” przygotowała agencja Ancymony, która odpowiada za koncept strategiczny, linię kreatywną, kreacje reklamowe oraz stworzenie strony internetowej kampanii.


Najnowsza bożonarodzeniowa kampania skupia się na całkowitej afirmacji konsumenckich przyzwyczajeń. Klienci samodzielnie wypiekają ciasta na Święta, ale też korzystają z tych kupionych w sklepie. Do tego jednak… niechętnie się przyznają przed bliskimi. My natomiast chcemy wesprzeć konsumentów i zdjąć presję, jaka pozornie na nich ciąży, ponieważ tak naprawdę nikomu nie przeszkadzają zakupione wypieki. Szczególnie gdy smakują jak domowe – komentuje Maciej Bojda, creative lead, agencja Ancymony.

Kampania, w której zmierzymy się z silnym przywiązaniem Polaków do własnoręcznych wypieków na Święta, chodziła nam po głowie już od kilku lat. Przeprowadzone we wcześniejszych miesiącach badania konsumenckie tylko utwierdziły nas w przekonaniu, że uwzględnianie potrzeb osób pragmatycznych, ceniących wygodne, oszczędzające czas rozwiązania, ma duży potencjał dla marki. Idea kreatywna pozwala nam zamknąć ten rok wyrazistą i autentyczną w swoim przekazie kampanią, która pokazuje, że marka Dan Cake nie boi się podważać społecznie przyjętego status quo – mówi Wiktor Kowalski, head of marketing w Dan Cake Polonia.

Kampania jest obecna w displayu, na platformach VOD (TVP, TVN, Polsat), w mediach społecznościowych. Działania będą prowadzona także w aplikacjach Blix, Moja Gazetka i Listonic. Dodatkowo, kampania będzie wspierana przez cyfrowe nośniki reklamowe umieszczone w centrach handlowych w całej Polsce.

Agencja Ancymony odpowiada także za komunikację marki Dan Cake w mediach społecznościowych oraz działania public relations. Spot oraz sesja zdjęciowa zostały zrealizowane przez Key Story. Kampanię digital indoor obsługuje AMS i Clear Channel. Za kampanię mediową i budowanie zasięgów odpowiada w digitalu odpowiada Value Media.