Agencje należącą do grupy Creative Brand Stories rozpoczęły współpracę ze skandynawską siecią modową Kappahl. Bossa Nova Events odpowiada za kreację i realizację eventów promujących najnowsze kolekcje marek należących do jednej z czołowych sieci odzieżowych w Europie Północnej. Z kolei Box of Stories przygotowuje wysyłki kreatywne do twórców współpracujących z marką Kappahl.
Pierwszy z eventów odbędzie się 30 listopada i będzie poświęcony najnowszej kolekcji marki kay/day. Koncepcja wydarzenia „Kappahl 4 Senses” bazuje na czterech zmysłach: wzroku, smaku, zapachu i dotyku, poprzez które marka zachęca do świadomego i radosnego doświadczania otaczającego nas świata. Wydarzenie skupi się na idei selfcare, łącząc techniki mindfulness z doświadczeniami związanymi z kolekcją kay/day, podkreślając wartości dla ciała, umysłu i duszy. Zaproszenia na event, w formie kreatywnych wysyłek, zawierają elementy nawiązujące do poszczególnych zmysłów. Na wydarzeniu ze stylistką magazynu „Elle”, Karoliną Limbach, uczestnicy porozmawiają o materiałach i tkaninach, a Zosia Pilitowska z krakowskiej kawiarni Ranny Ptaszek podczas warsztatów kulinarnych wyruszy w zmysłową podróż przez smaki i zapachy Azji.
Drugi event, planowany na 13 grudnia, skupi się na świątecznej kolekcji „Winter Wonderland” dziecięcej marki Newbie. Mamy i ich pociechy przeniosą się do klimatycznej drewnianej chatki za miastem, by wspólnie spędzić przedświąteczne popołudnie. Na uczestników czekają m.in. kreatywne warsztaty tworzenia skandynawskich ozdób choinkowych oraz wspólne świąteczne aktywności. Bossa Nova Events przygotowała również autorską bajkę świąteczną o przygodach przytulanki – misia o imieniu Newbiś. Zaproszenia na event, w formie kreatywnych wysyłek, zawierają elementy nawiązujące do świątecznego czasu spędzanego w gronie najbliższych.
– Przygotowane przez nas wydarzenia to znacznie więcej niż jedynie cykl spotkań marki z jej odbiorcami. Głównym celem naszych działań jest budowanie trwałej więzi ze współpracującymi z nami twórcami, którzy identyfikują się z naszymi wartościami. W Kappahl uznajemy zrównoważony rozwój za nieodłączny element naszej misji. Dążymy do dostarczania odpowiedzialnej mody, promując ubrania korzystne zarówno dla ich użytkowników, jak i dla otaczającego nas świata – podkreśla Wirginia Gruszczyńska-Buchta, marketing & e-com manager w Kappahl.
Jeszcze w tym roku planowana jest realizacja kolejnych wysyłek kreatywnych związanych z nadchodzącymi kolekcjami marki Kappahl.