Beata Nowalska objęła stanowisko digital content marketing director w Grupie Empik

fot. mat. prasowe

Beata Nowalska poprowadzi dział marketingu Empik Go i Virtualo, jako digital content marketing director w Grupie Empik. Na tym miejscu zastąpiła Jakuba Ambrożewskiego, który pokieruje analogicznym działem w spółce Going (Grupa Empik).

Branża kultury i rozrywki w ostatnich latach rośnie dynamicznie. Jednym z jej kluczowych segmentów jest rynek książki cyfrowej, którego lider – Empik Go – właśnie ogłosił kolejne zmiany personalne. Nową dyrektorką marketingu została Beata Nowalska. Jako dyrektor pionu pokieruje zespołem odpowiedzialnym za strategię marketingową, akwizycję oraz budowanie pozycji marki.

Beata Nowalska jest związana z Grupą Empik od 2019 r. Przez pierwsze dwa lata jako online marketing manager była odpowiedzialna za rozwój strategii performance marketingu segmentu digital content. Od 2021 r. jako growth manager przejęła odpowiedzialność za wszystkie kanały akwizycji subskrypcji Empik Go – zarówno w kanale D2C, ale także B2B i B2G. Wśród podjętych inicjatyw należy wskazać m.in. wprowadzenie pierwszego czytnika ebooków dedykowanego aplikacji Empik Go: Empik GoBook czy realizację innowacyjnych kampanii z takimi markami jak Żabka, Oreo czy Huawei. Doświadczenie Beaty Nowalskiej w branży performance marketingu będzie kluczowe dla poszerzenia bazy klientów aplikacji Empik Go w tym dotarcie do nowych grup odbiorców.

Przed rozpoczęciem pracy w Grupie Empik, zdobywała doświadczenie w agencjach performance marketingu. W ostatniej – iProspect (Dentsu) zarządzała ponad 20-osobowym zespołem. Jako senior manager media performance była odpowiedzialna m.in. za strategię oraz realizację multikanałowych kampanii digitalowych dla kluczowych klientów z branż: e-commerce, finanse i telekomunikacja.