Bartłomiej Chmiel jako account manager dołącza do Open Mobi

fot. mat. prasowe

Z początkiem kwietnia br., Bartłomiej Chmiel dołączył do agencji digitalowej Open Mobi. Na stanowisku account managera będzie odpowiadał za obszar pozyskiwania klientów z branży e-commerce.

Przed dołączeniem do Open Mobi, Bartłomiej Chmiel związany był m.in. z Playlink360, gdzie pełnił rolę sales managera, a wcześniej z Freshmail, gdzie piastował stanowiska email specialist oraz new business managera.

Na przestrzeni ostatnich lat uczestniczyłem w wielu projektach marketingowych – doradzałem klientom w obszarze e-mail marketingu, wspierając ich działania w tym kanale, tak, aby były one maksymalnie efektywne, współpracując z domami mediowymi, agencjami oraz klientami bezpośrednimi, dbałem o performance i realizację KPI. Analizowałem ruch, przygotowywałem raporty oraz optymalizowałem działania, biorąc pod uwagę statystyki z narzędzi analitycznych. Cieszę się, że dołączyłem do Open Mobi, agencji, która pozwoli mi jeszcze bardziej rozwinąć skrzydła. Jestem przekonany, że nie tylko wykorzystam nabyte już umiejętności, ale także zdobędę nowe i będę mógł dzielić się swoimi dotychczasowymi doświadczeniami – komentuje Bartłomiej Chmiel, account manager, Open Mobi.

Open Mobi zyskuje kolejny świetny talent. Rekrutując Bartka od razu poczuliśmy, że idealnie uzupełni nasz zespół. Jestem przekonana, że dotychczasowe doświadczenie Bartka w obszarze e-commerce będzie wartością dodaną w kontekście pozyskiwania klientów w tej branży oraz sprzedaży nowego rozwiązania adQuery – AI Q-commerce. Wierzę, że obecność Bartka, przyczyni się do rozwoju naszej firmy – dodaje Katarzyna Knecht, dyrektor sprzedaży i rozwoju produktu.

W ciągu kilkunastu lat pracy w branży pozyskał wielu klientów – współpracował m.in. z: Rankomat, BNP Paribas, Grupa Discovery Warner Bros, Printu, PsiBufet, Helpfind, Danone, Play, Dom Development czy Sephora.

W branży od 2013 roku. Lata doświadczeń i zrealizowanych projektów sprawiły, że Bartłomiej Chmiel jest dziś ekspertem od szeroko rozumianego digital marketingu. Ukończył Politechnikę Lubelską.