Firma reklamy zewnętrznej – Jet Line informuje o aktualizacji swojej struktury zarządzania od stycznia br.
Beata Chojecka-Kuczek awansowała na dyrektora sprzedaży i przejmuje dział handlowy Jet Line. Beata kierowała dotychczas pracą działu sprzedaży jako zastępca dyrektora. Jednocześnie wspierała zarząd, biorąc udział w dyskutowaniu i podejmowaniu wszystkich strategicznych decyzji dotyczących spółki. Beata pracuje w Jet Line od 2006 roku, od początku w zespole sprzedażowym. W swojej nowej roli będzie odpowiedzialna za rozwój i zarządzanie działem sprzedaży, a także za utrzymywanie i nawiązywanie relacji z klientami firmy.
Andrzej Słomka, dyrektor zarządzający, po 10 latach łączenia funkcji dyrektora zarządzającego, dyrektora sprzedaży i marketingu, odpowiada za sprawy wewnętrzne i rozwój spółki, w tym przede wszystkim za nabierające tempa i kolorów projekty interdyscyplinarne.
Dyrektorką marketingu i komunikacji formalnie została Agnieszka Maszewska. W Jet Line od 2008 roku, kreuje i realizuje strategię marketingową oraz buduje wizerunek firmy na rynku.
Wszyscy troje odpowiadają przed zarządem spółki, jednocześnie wspierając go głosem doradczym.