Po wygranym przetargu agencja ASAP&ASAP przygotowała dla marki kosmetyków IWOSTIN (z portfolio Perrigo Poland) projekty opakowań zestawów prezentowych. Nowe opakowania przenoszą ducha marki z social mediów do offline’u – zostały zaprojektowane w stylu graficznym, który wcześniej agencja wraz z marketerem wypracowały dla komunikacji w social mediach. Wprowadzeniu nowych opakowań do sprzedaży towarzyszy kampania digital, mająca promować zestawy prezentowe IWOSTIN jako pomysł na prezent świąteczny.
ASAP&ASAP obsługuje brand IWOSTIN od 2021 r., w zakresie komunikacji digital. Prace przy designie opakowań są jednak efektem osobnego przetargu, wygranego niedawno przez ASAP. Jest to pierwszy projekt tej agencji dla Perrigo z obszaru projektowania opakowań.
Agencja stworzyła dla IWOSTIN projekty opakowań 4 zestawów kosmetyków (z produktami z linii: IWOSTIN Age Lift oraz IWOSTIN Hydro Sensitia), zrealizowała również sesję zdjęciową (m.in. z elementami / dodatkami świątecznymi).
Kampania wspierająca zestawy prezentowe IWOSTIN, skierowana do kobiet, odbywać się będzie w social mediach, przede wszystkim na Facebooku i Instagramie. Agencja przygotowała na jej potrzeby zestaw kreacji (reklamy statyczne i animowane). Za zakup mediów do kampanii odpowiada ASAP&ASAP Media. Działania mediowe właśnie się rozpoczynają i potrwają do Świąt Bożego Narodzenia. Mają na celu promocję (budowanie świadomości i wspieranie sprzedaży online) zestawów prezentowych IWOSTIN jako pomysłu na prezent świąteczny.
ASAP&ASAP współpracuje z firmą Perrigo od 2017 roku, obsługując projektowo różne marki z jej portfolio. Od 2021 r. agencja obsługuje na stałe brandy Emolium oraz IWOSTIN w obszarze digital.