Agencja Space Cat Industries została ponownie nominowana w konkursie TikTok Ad Awards

Agencja Space Cat Industries, specjalizująca się w komunikacji w formacie short video, otrzymała nominację w konkursie TikTok Ad Awards 2024 w kategorii Greatest Creative za kampanię wprowadzającą Lidl Polska na platformę TikTok. W ubiegłym roku agencja zwyciężyła w tej samej kategorii dzięki współpracy z Grupą Maspex.

Konkurs TikTok Ad Awards ma na celu wyróżnienie najbardziej efektywnych kampanii reklamowych na TikToku, które charakteryzują się kreatywnością oraz wysoką skutecznością. Konkurs ma zasięg europejski, a jego kulminacyjnym momentem jest wręczenie nagrody TikTok Grand Prix 2024, przyznawanej za najlepszy profil lub kampanię w całej Europie.

Nagroda w kategorii Greatest Creative przyznawana jest markom, które wyróżniają się wyjątkowym podejściem kreatywnym, strategicznym wykorzystaniem działań płatnych i organicznych oraz osiąganiem ponadprzeciętnych wyników na każdym etapie lejka sprzedażowego. Dodatkowo, marka musi utrzymywać stałą, aktywną obecność na platformie TikTok.

Zgłoszenie konkursowe, zatytułowane „Wejście Lidla na TikToka”, podsumowuje pierwsze tygodnie funcjonowania profilu Lidl Polska na platformie oraz przedstawia strategię długoterminowej komunikacji. W mediach szeroko komentowano debiut Marty Zgutczyńskiej jako ambasadorki marki, wcześniej kojarzonej z odgrywaniem roli pracownicy konkurencyjnej sieci. W pierwszym tygodniu działań na TikToku uruchomiono również aktywację Lidl Hunt z udziałem popularnego influencera Łatwoganga oraz kampanię retargetingową z kodami promocyjnymi do wykorzystania w sklepach stacjonarnych. Te działania bezpośrednio wpłynęły na wzrost liczby wizyt w sklepach, a angażujący storytelling oraz trafny dobór ambasadorów przyczyniły się do wysokiego zaangażowania użytkowników na profilu Lidl Polska.

Jesteśmy niezwykle dumni i szczęśliwi, że nasza agencja po raz kolejny została doceniona w tak prestiżowym konkursie, jakim jest TikTok Ad Awards. Nominacja za wprowadzenie marki Lidl Polska na TikToka to dowód na to, że nasza kreatywność i zaangażowanie przynoszą wymierne efekty. Cieszymy się, że możemy tworzyć kampanie, które nie tylko przyciągają uwagę, ale także realnie wpływają na wyniki biznesowe naszych klientów – mówi Roman Terelak, VP agencji Space Cat Industries.

W zeszłym roku agencja Space Cat Industries zdobyła nagrodę w kategorii Greatest Creative za współpracę z Grupą Maspex przy tworzeniu profilu Uwielbiam.pl na TikToku.

Tegoroczna lokalna gala wręczenia nagród odbędzie się 23 października w Warszawie. Zwycięzcy będą następnie rywalizować o TikTok Grand Prix 2024 podczas europejskiej gali finałowej, zaplanowanej na 27 listopada.