Software house 300.codes, będący częścią KERRIS Group, wykorzystuje narzędzia sztucznej inteligencji do usprawnienia produktów cyfrowych SWISS KRONO. Głównym celem współpracy jest personalizacja doświadczeń klientów globalnego lidera w produkcji materiałów drewnopochodnych za pomocą AI, a kluczowym elementem tego procesu jest Chatbase.
Chatbase to personalizowany chatbot AI oparty na technologii ChatGPT, wdrożony już na pierwszej stronie na stronie internetowej SWISS KRONO: kiwi-floors.com. Jego celem jest wsparcie procesów obsługi klienta online, angażowanie odwiedzających stronę marki oraz generowanie leadów. Po udanym pilotażu i optymalizacji, użycie chatbot AI jest obecnie rozszerzane na inne strony produktowe SWISS KRONO.
Dzięki zaawansowanym algorytmom uczenia maszynowego, chatbot AI dostarcza spersonalizowane, szybkie i kompleksowe odpowiedzi na zapytania konsumentów. To kolejny krok w kierunku automatyzacji i usprawnienia obsługi klienta, oferując natychmiastową pomoc i informacje. Wdrożenie Chatbase umożliwia także SWISS KRONO lepsze zrozumienie potrzeb i preferencji klientów, co pozwala dostosować produkty i usługi do oczekiwań rynku.
– Partnerstwo 300.codes i SWISS KRONO pokazuje, jak technologia AI może przyczynić się do rozwoju i innowacji w różnych branżach. Sam Chatbase jest przykładem, jak sztuczna inteligencja może rewolucjonizować tradycyjne podejście do obsługi klienta, otwierając nowe możliwości dla rozwoju biznesu. Dostrzegam ogromny potencjał AI w optymalizacji procesów, zwiększeniu konkurencyjności, podnoszeniu satysfakcji klientów i budowaniu pozytywnego wizerunku marki – podkreśla Aleksander Kożuchowski-Przybyszewski, head of digital products / partner w 300.codes.
Dotychczasowa współpraca KERRIS z firmą SWISS KRONO zaowocowała m.in. zdobyciem złotej statuetki Stevie Award w ramach The International Business Awards. Nagroda została przyznana kampanii „Najlepszy Fundament? Wodoodporność!“ w kategorii „Marketing Campaign of the Year – Home Furnishings & Appliances”.