Wystartowała nowa odsłona kampanii Żabka Ads

Agencje KERRIS i Sweetspot rozpoczęły realizację nowej odsłony kampanii digitalowej promującej platformę reklamową Żabka Ads. Shopper-Driven Media. Jej celem jest budowanie świadomości wśród marketerów na temat potencjału nowoczesnych formatów retail media, dostępnych w ramach ekosystemu Grupy Żabka.

Platforma Żabka Ads umożliwia markom prowadzenie działań reklamowych w kanałach online i offline, łącząc precyzyjne targetowanie, personalizację komunikatów oraz mierzalne efekty. Już teraz marketerzy mogą korzystać ze zróżnicowanych narzędzi: nośników instore (digital signage) i aplikacji mobilnej Żappka.

– W Żabka Ads marketerzy mogą zrealizować brief obejmujący pełną ścieżkę kampanii – od budowania zasięgu, przez aktywację konsumenta, aż po mierzalne efekty sprzedażowe i marketingowe. Nasza oferta to nie zestaw pojedynczych narzędzi, lecz spójnie zaprojektowany system działań, który odpowiada na realne potrzeby marek – mówi Daniel Nowaczyk, retail media marketing manager w Grupie Żabka.

Nowa odsłona kampanii Żabka Ads stawia na prosty i zrozumiały przekaz, który akcentuje kompleksowość oferty oraz praktyczne korzyści dla marek. Kreacje – w formatach wideo i statycznych – zostały zaprojektowane z myślą o różnych kanałach emisji i fazach kampanii. Całość wspiera aktywizujące CTA, zachęcające do sprawdzenia oferty i rezerwacji kampanii.

Za opracowanie strategii marki Żabka Ads odpowiada agencja Sweetspot. Za kreację kampanii – agencja KERRIS.