Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną „Tyle dobra”, w nowej, odświeżonej formule. Działania obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami.
Kampania Maślanki Mrągowskiej skupia się na idei „Tyle dobra”, która podkreśla dobroczynne właściwości produktu, istotne zarówno dla smaku jak i zdrowia. Działania promocyjne oparte na dwóch cyklach wizerunkowych mają na celu pokazanie, że w prostych składnikach pochodzących z najczystszego regionu Polski kryje się „tyle dobra dla Twojego dobra”. Marka szczególny akcent kładzie na inspirację konsumentów do wszechstronnego wykorzystywanie maślanki w codziennej diecie.
Nowa platforma obejmuje emisję spotu w TV, kampanię wideo w social mediach, współpracę z influencerami, kampanię digitalową oraz działania na profilu marki na Facebooku. Podstawę kampanii online stanowić będą emisje wideo (YouTube, wideo programmatic), obecność w social mediach (TikTok, Pinterest, Facebook, Instagram) oraz działania contentowe (edukacja, wskazanie walorów Maślanki Mrągowskiej). Całość dopełni SEM i precyzyjnie targetowany display. Zaplanowano również konkursy konsumenckie, w których Maślanka Mrągowska rozdawać będzie liczne nagrody. Konkursy realizowane będą na profilu marki na Facebooku oraz na specjalnie dedykowanym landing page.
Za strategię i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Republic, za produkcją materiałów wideo – dom produkcyjny Media Ready. Działania kreatywne i mediowe realizowane są przez agencje należące do największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej Group One w modelu House of Communication.
Kampania „Tyle dobra” wystartowała 17.06 i potrwa do końca roku.