Wystartowała kampania promująca Konto Oszczędnościowe Banku Pekao S.A.

Rozpoczyna się najnowsza, wielokanałowa kampania promująca 7% na Koncie Oszczędnościowym do 100 000 zł na 5 miesięcy oferowane przez Bank Pekao S.A. Działania będą realizowane w telewizji, kinie, radiu online, internecie, mediach społecznościowych, na platformach VOD oraz plakatach dostępnych w miejscach sprzedaży.

Nowoczesne oszczędzanie to swobodne oszczędzanie! Gdy odkładamy na realizację marzeń, dobrze jest mieć dostęp do swoich pieniędzy wtedy, kiedy tego potrzebujemy. Dlatego Bank Pekao S.A. przygotował ofertę Konta Oszczędnościowego 7%, dzięki któremu możemy oszczędzać na wysoki procent i swobodnie korzystać ze swoich oszczędności za sprawą darmowych przelewów między kontami w aplikacji PeoPay. Promocja Konta Oszczędnościowego 7% potrwa do 3 kwietnia br.

Agencja Leo Burnett jest odpowiedzialna za przygotowanie treści wideo oraz key visuali na potrzeby POSM, ATL oraz kanałów internetowych i social mediów.

Przygotowany przez agencję spot telewizyjny opowiada historię dziewczyny, która dzięki odkładaniu na Koncie Oszczędnościowym spełnia swoje marzenie – kupuje upatrzoną deskę, bilety na samolot i rusza w świat, by wziąć udział w fantastycznej przygodzie surfingowej. Wybierając ofertę Banku Pekao S.A., zarządza swoimi oszczędnościami efektywnie i wygodnie, sama decyduje, kiedy i jak korzysta ze zgromadzonych środków – stopniowo realizuje swój cel.

Przy realizacji nagrania zastosowano niestandardowe ujęcia z drona, efekt przejścia flytrough przez telefon, cięcia na przemazie, a historia zaprezentowana została w dynamiczny, nowoczesny sposób. Całości dopełnia artbranding, który jest integralną częścią opowieści.

Na potrzeby kampanii Leo Burnett przygotował spoty, które będą emitowane w telewizjach i na platformach VOD (30″, 15″, 4 × 6″) oraz w kinach (45″). W kampanii wykorzystane będą także master bannery, ekrany ATM, projekty plakatów, folii na witryny w oddziałach oraz projekty OOH.


Przy tworzeniu kampanii z Leo Burnett Warszawa współpracował Prodigious, również należący do struktur Publicis Groupe. Odpowiedzialny był za realizację dźwięku oraz przygotowanie produkcyjne materiałów BTL i folii na witryny oddziałów. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Lucky Luciano, a postprodukcją studio Badi Badi. Reżyserię powierzono Piotrowi Matejkowskiemu, a sesję fotograficzną Łukaszowi Pęcakowi. Za działania digital odpowiada Sales & More S.A. Social media realizuje Digital Kingdom. Zakupem mediów offline zajął się dom mediowy Sigma Bis S.A.

Leo Burnett współpracuje z Bankiem Pekao S.A. od czerwca 2022 r. – po wygranym przetargu na obsługę budżetów reklamowych tej firmy.