WKM-ENERGIA została nowym klientem Biura Podróży Reklamy

Po wygranym konkursie ofert agencja Biuro Podróży Reklamy rozpoczyna obsługę nowego klienta, spółki WKM-ENERGIA. Współpraca dotyczyć będzie m.in. stworzenia strategii komunikacyjnej i mediowej oraz zaprojektowania identyfikacji wizualnej dla nowej marki z portfolio WKM-ENERGIA, jak również – docelowo – prowadzenia jej działań mediowych.

Współpraca WKM-ENERGIA z Biurem Podróży Reklamy właśnie startuje. Umowa pomiędzy stronami ma charakter bezterminowy, a jej zakres to m.in. stworzenie strategii komunikacyjnej i mediowej oraz zaprojektowanie identyfikacji wizualnej dla nowej marki i stworzenie jej brandbooka; w dalszej kolejności także tworzenie kreacji reklamowych, prowadzenie i organizację kampanii oraz zakup mediów.

Jesteśmy podekscytowani rozpoczęciem współpracy z Biurem Podróży Reklamy. Wierzymy, że połączenie naszej innowacyjności w dziedzinie technologii pro-środowiskowych z doświadczeniem i kreatywnością agencji pozwoli nam stworzyć komunikację, która odda unikalne wartości naszej nowej marki. Naszym celem jest nie tylko prezentacja produktów, ale także edukacja rynku i podnoszenie świadomości na temat zrównoważonego rozwoju i ekologii. Chcemy, aby WKM-ENERGIA była synonimem innowacji i zaufania, a nasze technologie stały się standardem w branży budowlanej i architektonicznej. Dzięki tej współpracy, mamy nadzieję nie tylko zaznaczyć swoją obecność na rynku, ale również przyczynić się do lepszej przyszłości dla nas wszystkich – mówi Andrzej Machnikowski, prezes WKM-ENERGIA.

Działania prowadzone będą początkowo przede wszystkim w obszarze B2B, ale docelowo również B2C. Ich celem będzie poszerzenie świadomości obecnych i potencjalnych klientów jeśli chodzi o wysoką jakość produktów ekologicznych opartych wyłącznie na olejach pochodzenia roślinnego, oferowanych przez WKM-ENERGIA – wyjaśnia Agnieszka Sosnowska, CEO agencji Biuro Podróży Reklamy.

WKM-ENERGIA kieruje swoje produkty do odbiorców z branży budowlanej, producentów galanterii budowlanej, designerów i architektów. Grupą docelową pierwszych kampanii (B2B) będą managerowie wyższego szczebla firm z branży betoniarskiej i budowlanej, oraz pracownicy fizyczni tych firm.

W kolejnych falach działań komunikacyjnych planowane są również kampanie B2C, kierowane już bezpośrednio do konsumentów.