Warka Energy ruszyła z kampanią „Włącz się” skierowaną do gen Z&Y

Warka Energy powstała z myślą o młodych dorosłych. To także im dedykowana jest najnowsza kampania marki. W serii krótkich, przepełnionych towarzyską energią spotów, zaprezentowane zostały typowe aktywności gen Z&Y. Motywem przewodnim klipów są neonowe napisy, spójne z designem puszek Warki Energy 0,0% oraz hasło „Włącz się”.

Warka Energy to nowy wymiar marki Warka dedykowany młodym dorosłym. Ta grupa poszukuje tylko tego, co prawdziwe. Od razu wyczuwa sztuczność w reklamach. To dlatego w kampanii Warki Energy wykorzystane zostały motywy z klipów i rolek, które Gen Z&Y codziennie ogląda na swoich ekranach – wszystko pod hasłem „Włącz się”. Ważnym elementem spotów jest wspólne spędzanie czasu ze znajomymi podczas wykonywania codziennych czynności – takich jak jedzenie na mieście, jazda na desce, granie w gry, czy po prostu zwykłe rozmowy. W winietach pojawiają się również neonowe napisy, które od tego sezonu są wykorzystywane na puszkach Warki Energy. Od marca produkt dostępny jest w dwóch nowych smakach – Warka Energy 0,0% Original i Warka Energy 0,0% Arbuz.

Kategoria piwa wciąż walczy o uznanie młodego, dorosłego konsumenta – mówi Klaudyna Konarzewska, brand managerka Warki. – To dlatego w ubiegłym roku Warka wprowadziła na rynek innowacyjny produkt, jakiego jeszcze nie było, czyli Warkę Energy, wchodząc tym samym w nowy segment. W tym sezonie jeszcze bardziej skupimy się na młodych dorosłych, którym orzeźwiające napoje energetyzujące towarzyszą w codziennych sytuacjach. Z myślą o nich powstały produkty w unikalnym opakowaniu oraz niezwykle energetyczna kampania – dodaje Konarzewska.

Spoty można oglądać od 13 maja w telewizji oraz digitalu. Kampania będzie miała również wsparcie na nośnikach OOH oraz w PR. W promocję Warki Energy zaangażowani zostaną także influencerzy.

Strategię komunikacji dla marki Warka tworzy 2012 Agency. Działania w kanale digital i mediach społecznościowych prowadzi TWIN. Projekty opakowań przygotowały agencje Global Shopper Marketing oraz Cream. Za projekt POSM odpowiada agencja Global Shopper Marketing. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja HOPE. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Watchout Studio, a wyreżyserował Mac Adamczak. Postprodukcją zajęło się studio AIO Post, za udźwiękowienie odpowiada Studio Głośno.