Volkswagen Financial Services z pierwszą w historii marki kampanią TV

Z początkiem listopada br. wystartowała pierwsza w historii telewizyjna kampania Volkswagen Financial Services. Firma podkreśla w spocie, że jest numerem 1 w finansowaniu samochodów osobowych. Celem kampanii TV jest wzmocnienie dotychczasowej komunikacji prowadzonej głównie w mediach digitalowych.

Wejście w nowy kanał komunikacji stanowi dla firmy kolejny etap działań realizowanych w poprzednich latach. Spot telewizyjny jest spójny z dotychczasową, prowadzoną w internecie, komunikacją „Nr 1 w finansowaniu samochodów osobowych w Polsce”. Kampania TV, jak przekonuje Volkswagen Financial Services, ma na celu zwiększenie świadomości marki oraz jej produktów finansowych wśród obecnych oraz przyszłych klientów.

W komunikacji potrzeby klientów stawiamy zawsze na pierwszym miejscu. Dlatego w naszym pierwszym w historii spocie telewizyjnym pojawiają się bohaterowie znani już z kampanii online. Postaci te uosabiają naszych klientów i ich zróżnicowane potrzeby. Pokazują, że możliwe jest łatwe dopasowanie finansowania do indywidualnych potrzeb dzięki szerokiej i różnorodnej ofercie finansowej oraz elastyczności produktów oferowanych przez VW FS – mówi Mateusz Granoszek, kierownik działu marketingu w Volkswagen Financial Services.


Na potrzeby kampanii „Nr 1 w finansowaniu samochodów osobowych w Polsce” wykreowano 3 persony, które reprezentują potrzeby i oczekiwania klientów. Pierwsza z nich to Agata, która chce prowadzić aktywne rodzinne życie i cieszyć się nim bez większych ograniczeń. W ofercie VW FS wybrała kredyt JAK ABONAMENT. Drugi to Marek, który najbardziej ceni sobie wygodę, kompleksowość rozwiązań finansowych oraz mobilność w każdej sytuacji. Jego wybór padł na NAJEM. Ostatni z bohaterów, Karol, to indywidualista preferujący rozwiązania dobrze mu znane i sprawdzone. Zdecydował się na kredyt KLASYCZNY.

Spot „Volkswagen Financial Services: nr 1 w finansowaniu samochodów osobowych” został wyprodukowany przez agencję reklamową Vision&People. Emisję spotu 10’’ zaplanowano w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat Plus oraz Grupy TVN. Za działania PR-owe odpowiada agencja dfusion communication.