Versuni wybrało Hill & Knowlton do globalnej obsługi komunikacji korporacyjnej

fot. unsplash.com/@seanpollock

Versuni, właściciel marek AGD, takich jak Philips, Saeco, Gaggia, Preethi, Philips Walita, Senseo i L’OR Barista, powierzyła agencji Hill & Knowlton globalną obsługę swojej komunikacji korporacyjnej.

Hill & Knowlton, jako strategiczny partner komunikacyjny, będzie wspólnie z Versuni komunikować do kluczowych interesariuszy ideę przewodnią marki: „turning houses into homes” (PL: „sprawiamy, że budynek staje się domem”), prowadzić działania z zakresu zarządzania ryzykiem, a także wspierać rozwój biznesu Versuni na 100 rynkach, na których działa marka. Agencję wybrano w drodze przetargu. 

Działania Hill & Knowlton w zakresie komunikacji korporacyjnej obejmą pozycjonowanie ekspertów Versuni, issue management, komunikację ESG, employee engagement oraz media relations i będą bazowały na globalnych doświadczeniach i wiedzy agencji.

Poszukiwaliśmy agencji, która wyróżnia się strategicznym myśleniem i wykazuje entuzjazmem niezbędnym do napędzania globalnego wzrostu przez komunikację ukierunkowaną na cel, budującą i chroniącą wartość biznesu. Zespół Hill & Knowlton zaimponował nam od samego początku – bez względu na oczekiwania wynikające z kolejnych etapów przetargu zawsze stawał na wysokości zadania. Z niecierpliwością czekamy na wspólną pracę – mówi Trix Van der Vleuten, szef globalnych marek i strategii marketingowej w Versuni.

Dla nas ważne było, aby agencja naprawdę rozumiała nasze cele biznesowe i komunikacyjne oraz aby podzielała naszą pasję do marki. Hill & Knowlton okazał się inteligentnym partnerem strategicznym na każdym etapie przetargu i dał nam całkowitą pewność, że jest w stanie wzmocnić i chronić reputację Versuni – dodaje Cora Van den Bossche, dyrektorka komunikacji korporacyjnej w Versuni.

Gdy tylko poznaliśmy zespół Versuni, byliśmy zachwyceni ich ambicjami. Wiara Versuni w komunikację jako kluczowy czynnik napędzający biznes jest zgodna z naszymi mocnymi stronami jako agencji. Bardzo się cieszymy, że możemy wykorzystać siłę komunikacji do przyspieszenia rozwoju marki – mówi Avra Lorrimer, wiceprezeska Hill & Knowlton.