Unimil Max Love i Jakdojade dbają o „Dłuższe Połączenie”

Ruszyła walentynkowa kampania „Dłuższe Połączenie”, promująca prezerwatywy Unimil Max Love Time Control w popularnej aplikacji mobilnej Jakdojade.

Dłuższy czas trwania stosunku jest źródłem nie tylko fizycznej, ale też emocjonalnej satysfakcji dla partnerów. Przekłada się w pozytywny sposób na szansę zniwelowania tzw. orgasm gap (różnicy w częstości osiągania orgazmu między partnerami) i wzmocnienie więzi w związku. Na tę potrzebę odpowiadają wzbogacone o środek nawilżający z dodatkiem lidokainy prezerwatywy Unimil Max Love Time Control.

Aplikacja Jakdojade – najpopularniejszy polski planer podróży komunikacją publiczną i międzymiastową – pozwala z kolei na znalezienie najkrótszego lub optymalnego połączenia komunikacyjnego.

Kampania „Dłuższe Połączenie” wykorzystuje ten touchpoint i jego mechanikę w niestandardowy sposób. Bawi się słowem i wybija konsumentów z monotonii codziennego korzystania z aplikacji, zaskakując w niespodziewanych okolicznościach. Działania kampanijnie obejmują m.in. pojawienie się niestandardowego „buttona” w opcjach wyboru podróży czy spersonalizowane kreacje wykorzystujące parametry trasy użytkownika. Ideę dopełnia mechanizm generowania połączenia z punktu docelowego do najbliższego punktu sprzedaży promowanego produktu (w sieci Rossmann).


Więcej informacji o produkcie i podróży do niego znajduje się na stronie dluzszepolaczenie.pl.

Działania potrwają do 14 lutego. Za stworzenie idei kreatywnej, realizację kampanii we współpracy z Jakdojadę (Ringier Axel Springer) oraz zakup mediów odpowiada agencja Insignia.