Samsung prezentuje mikroskopijne rzeźby i promuje nanotechnologie

fot. www.youtube.com/@Samsung

Samsung, we współpracy z Biodiversity Management Bureau i agencją Cheil Worldwide stworzył niezwykłą reklamę, która podkreśla znaczenie niemal niewidzialnych, lecz kluczowych dla technologii komponentów – półprzewodników. W filmie „Micro Miracles” przedstawiono miniaturowe modele, wykonane za pomocą zaawansowanej techniki nanodruku 3D.

W reklamie „Micro Miracles” wykorzystano wyjątkowo małe rzeźby w skali nano, których obserwacja możliwa jest tylko dzięki mikroskopowi elektronowemu. Te miniaturowe dzieła sztuki przedstawiające między innymi postacie w codziennych sytuacjach, mają na celu ukazanie niezwykłych możliwości, jakie oferują półprzewodniki w różnych dziedzinach życia.


Reklama, będąca połączeniem sztuki i nauki, podkreśla, jak istotne w dzisiejszych technologiach są półprzewodniki – od prostych codziennych czynności po zaawansowane aplikacje naukowe i programy kosmiczne. Dzięki innowacyjnym technikom nanodruku i mikroskopii, Samsung zdołał uchwycić esencję technologicznych mikrocudów.

Przeczytaj także: