Ruszyła nowa kampania marki Żywiec – „Myślę sobie, Ż ta zima kiedyś musi minąć”

fot. youtu.be/eK6JOApz9nA

W najnowszej kampanii marka Żywiec kontynuuje komunikację, w której przypomina konsumentom, by czerpać radość z życia. W tym roku kanwą opowieści o radości i optymistycznym podejściu do życia jest utwór „Myślę sobie, Ż” stworzony przez Brodkę i Igo. Piosenka to reinterpretacja utworu „Nim stanie się tak, jak gdyby nigdy nic nie było” zespołu VOO VOO i powstała z okazji 15. edycji trasy Męskie Granie. Został on również wykorzystany w spocie reklamowym marki. Klip do tej pory został odtworzony na YouTubie już ponad 1.1 mln razy.

Marka Żywiec od lat zachęca do cieszenia się życiem i przeżywania go tak, by w każdym dniu odnajdywać radość. Sama też aktywnie uczestniczy w kulturalnym życiu Polaków poprzez m.in. sponsorowany od 15 lat projekt Męskie Granie. Dlatego też celebrację tegorocznego jubileuszu trasy otwiera zaprezentowany 21 marca, utwór „Myślę sobie, Ż – Brodka x Igo”, będący swoistym hołdem dla optymizmu i radości.

Słowa tego niezwykle pozytywnego utworu stały się również inspiracją dla tegorocznej kampanii marki. Choć utwór zaczyna się od słów „Myślę sobie, że ta zima kiedyś musi minąć” to wbrew pozorom nowa komunikacja nie jest o pogodzie. Po trudnych miesiącach chyba każdy z nas pragnie wiosny – zarówno tej na zewnątrz, jak i wewnątrz. W spocie odnajdujemy zatem zachętę do cieszenia się życiem, tu i teraz, czerpania zadowolenia z pozornie prostych przyjemności, takich jak dobra muzyka, przebywanie w naturze czy spotkania ze znajomymi.

Wierzymy, że nowa kampania wywoła uśmiech i pozytywne emocje konsumentów, którzy „myślę sobie, że” z przyjemnością sięgną po Żywca – mówi Anna Owczarska, senior brand managerka marki.

„Myślę sobie, Ż – Brodka x Igo” i najnowszych spot reklamowy marki, to dopiero przedsmak, tego, co Żywiec przygotował na tegoroczny sezon.

Spot od 1 kwietnia br. można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w internecie i mediach społecznościowych.

Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, a za działania digital i w mediach społecznościowych – agencja Feeders. Działania BTL koordynuje agencja Artegence. Kampanie dla Żywca planuje i kupuje dom mediowy Dentsu (kwiecień) i Starcom (od maja). Działania PR prowadzi agencja HOPE. Spoty wyprodukował dom produkcyjny Opus Film, a wyreżyserował Grajper. Postprodukcją i udźwiękowieniem zajęło się studio RIOthePost.