Ruszają zapisy do CMO Golf Academy – inicjatywy łączącej świat marketingu i golfa

CMO Golf Academy
fot. mat. prasowe

4 czerwca br. startuje pierwsza edycja CMO Golf Academy – inicjatywy stworzonej dla chief marketing officers, dyrektorów marketingu i PR, która łączy świat biznesu i golfa. Już teraz można się do niej zapisać, wchodząc na stronę CMO Golf Academy (cmogolfacademy.pl). Udział w Akademii jest bezpłatny dla wyżej wymienionej grupy, po akceptacji zgłoszenia przez organizatora.

Biznes i sport mają wiele wspólnego, co uwidacznia się zwłaszcza w jasnym określeniu celów, ocenie możliwości, analizie potencjalnego ryzyka, zrozumieniu otaczającego ekosystemu i konsekwentnym dążeniu do realizacji założeń. Dyscypliną sportową, która w szczególny sposób odzwierciedla te wartości, jest golf. Jest to gra, która łączy rozwój osobisty z umiejętnościami negocjacyjnymi, zdolnością budowania zaufania i dialogu. Golf uczy cierpliwości, wymaga strategicznego planowania każdego ruchu i przewidywania możliwych konsekwencji. Co więcej, golf oferuje unikalne możliwości networkingu oraz wymiany doświadczeń w atmosferze spokojnej rozmowy, co jest nieocenione w budowaniu trwałych relacji biznesowych.

Wspólna nauka i praktyka gry w golfa mogą przyczynić się do budowania głębokich, profesjonalnych relacji także na linii klient – agencja. Ponadto wizja ciągłego doskonalenia, tak istotna w golfie, znajduje swoje odzwierciedlenie również w strategiach marketingowych. Dążenie do rozwoju, analiza trendów rynkowych i adaptacja do zmieniającego się otoczenia są kluczowe zarówno na polu golfowym, jak i w dynamicznie zmieniających się warunkach rynkowych w Polsce.

Zintegrowanie sportu, takiego jak golf, z biznesowym środowiskiem może zatem przynieść znaczące korzyści w zakresie budowania zaufania, wymiany wartościowych doświadczeń oraz tworzenia wspólnych wizji dla dalszego rozwoju osobistego i zawodowego.

Już 4 czerwca w Golf Park Józefów rusza pierwsza edycja CMO Golf Academy, która składa się z cyklu 4 cotygodniowych spotkań trwających około 2,5-3h. Zajęcia odbywają się w kameralnych grupach pod okiem wykwalifikowanych trenerów. Zespół doświadczonych instruktorów zapewni uczestnikom najwyższy poziom szkolenia golfowego, obejmujący zarówno technikę gry, jak i taktykę na polu. Niezależnie od poziomu umiejętności, od początkujących po zaawansowanych graczy, każdy uczestnik będzie mógł skorzystać z dostosowanych programów szkoleniowych. CMOs, dyrektorki i dyrektorzy marketingu i PR biorący udział w zajęciach poznają teoretyczne i techniczne tajniki tego sportu, golfową etykietę oraz dowiedzą się, za co gracze na całym świecie kochają golfa!

Terminy spotkań:

  • I Spotkanie: 4 czerwca 2024 r. godzina: 16:30
  • II Spotkanie: 11 czerwca 2024 r. godzina: 16:30
  • III Spotkanie: 18 czerwca 2024 r. godzina: 16:30
  • IV Spotkanie: 25 czerwca 2024 r. godzina: 16:30

CMO Golf Academy to inicjatywa, której celem jest budowanie i wspieranie relacji biznesowych branży marketingowej. Wiem doskonale, że większości z nas brakuje czasu na wymianę poglądów i spokojne branżowe rozmowy. CMO Golf Academy to nie tylko przestrzeń, w której staje się to możliwe, lecz także miejsce, w którym możemy uczyć się gry w golfa od najlepszych – mówi Marcin Morawski, founder CMO Golf Academy & Polska Liga Golfa IT. – Golf zmienił moje życie i sprawił, że patrzę również na biznes z szerszej perspektywy. Mam nadzieję dzielić się tym doświadczeniem z innymi uczestnikami branży – dodaje.

Po ukończeniu szkolenia w ramach CMO Golf Academy uczestnicy otrzymają Zieloną Kartę, która jest potwierdzeniem odbycia szkolenia z podstaw gry w golfa, przepisów i etykiety tej gry i zdania z powodzeniem egzaminu. Zielona Karta uprawnia do samodzielnej gry na mistrzowskich polach golfowych na wielu obiektach golfowych w kraju i za granicą.