Agencja influencer marketingu Rokmates nawiązała długofalowe partnerstwo z wydawcą Speakly, aplikacji do nauki języków obcych. Tym samym od lipca polska agencja jest jedynym podmiotem odpowiadającym za działania influencer marketingowe aplikacji w Europie Środkowo-Wschodniej. W ramach dotychczasowej współpracy od stycznia 2023 roku do czerwca 2024 roku ukazało się 130 publikacji autorstwa 101 różnych twórców.
Polska agencja influencer marketingu Rokmates nawiązała długofalowe partnerstwo z wydawcą Speakly, aplikacji do nauki języków obcych, która ma już 1,5 miliona użytkowników na świecie. Tym samym od lipca Rokmates jest jedynym podmiotem odpowiadającym za działania z twórcami internetowymi przy promocji aplikacji w Europie Środkowo-Wschodniej. Współpraca obejmuje realizację – wypracowanej wspólnie ze Speakly – strategii działań, w tym m.in. dobór twórców do kampanii na YouTubie, Instagramie i TikToku, koordynację działań, płatną promocję, a także akcje niestandardowe z udziałem influencerów.
– Ten niewątpliwy sukces nie byłby możliwy, gdyby nie praca całego zespołu odpowiedzialnego za nieskazitelną jakość kampanii dotychczas realizowanych dla Speakly. Odbieram nawiązanie tej współpracy niezwykle osobiście, bo jest istotnym krokiem w celu realizacji naszej strategii stania się jedną z wiodących międzynarodowych agencji influencer marketingu – mówi Olaf Kuitkowski, współwłaściciel agencji Rokmates.
Półtora roku dotychczasowej współpracy
Dotychczasowa współpraca Rokmates ze Speakly trwa już półtora roku. W jej ramach od stycznia 2023 roku do czerwca 2024 roku ukazało się 130 materiałów promocyjnych na YouTubie oraz TikToku. Zostały one stworzone przez 101 różnych twórców internetowych z Polski, Czech, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Organiczne publikacje na YouTubie, a także płatna kampania na TikToku wygenerowały kolejno ponad 13 mln oraz ponad 42 mln wyświetleń. Rekordowe lokowanie w materiale jednego twórcy na YouTubie wygenerowało 1645 instalacji aplikacji, a na TikToku 1306 instalacji.
– Partnerstwo z Rokmates pomogło nam nawiązać znaczący kontakt z naszą grupą odbiorców poprzez współpracę z influencerami, a także przedstawić aplikację Speakly każdemu, kto chce skutecznie i szybko nauczyć się jednego czy dwóch nowych języków obcych. Dla nas kluczowe jest posiadanie tak świetnych partnerów, z którymi możemy poruszać się w przestrzeni współpracy z influencerami, która jest wymagająca, ale bardzo ekscytująca, gdy jest dobrze wykonana – mówi Ott Ojamets, CEO Speakly.