Publicis Groupe stworzyło 100 tys. personalizowanych wideo życzeń dla swoich pracowników

fot. mat. prasowe

Publicis Groupe podsumowuje 2023 r. i z wykorzystaniem sztucznej inteligencji dziękuje swoim pracownikom za wkład w największe sukcesy Grupy, która osiągnęła w ub.r. największy organiczny wzrost wśród grup reklamowych i była liderem w realizacji celów biznesowych, co sprawiło, że pozostaje najwyżej wycenianym holdingiem na rynku.

Każdy pracownik Publicis Groupe otrzymał podziękowania oraz życzenia noworoczne w postaci spersonalizowanego wideo, które powstało z wykorzystaniem AI. To pierwszy eksperyment tego typu na tak ogromną skalę. W wideo życzeniach występują wygenerowane przez sztuczną inteligencję postaci Arthura Sadouna, CEO Publicis Groupe, zarządu (Directoire +) oraz Maurice’a Levy’ego, szefa rady nadzorczej Grupy. Do personalizacji życzeń wykorzystane zostały informacje o indywidualnych zainteresowaniach i pasjach każdego z pracowników, udostępnione przez nich w platformie Marcel.

Poniżej kilka przykładowych, spersonalizowanych filmów, które obrazują w jaki sposób połączone i wykorzystane zostały wszystkie zmienne elementy w wideo życzeniach.