Poznaj nominowanych do YouTube Works Awards 2023

Poznaliśmy nominacje do YouTube Works Awards 2023. Jury spośród zgłoszeń wyłoniło kampanie wideo, które mogą zwyciężyć w poszczególnych kategoriach i zdobyć Grand Prix dla najbardziej kreatywnego i efektywnego projektu. Poniżej prezentujemy pełną listę nominowanych.

Kreatywność i efektywność – to hasło przewodnie konkursu YouTube Works Awards, organizowanego po raz trzeci przez Google w partnerstwie z Kantarem. Celem konkursu jest wyłonienie kampanii wideo, które najlepiej łączą te dwie cechy. Nagrody za 2023 rok zostaną przyznane w sześciu różnorodnych kategoriach, zaś Grand Prix otrzymają twórcy i twórczynie kampanii, która zdaniem jurorów i jurorek nie tylko czerpie z obecnych trendów, ale też jest przykładem nieszablonowego pomysłu i podejścia do komunikacji z wykorzystaniem wideo.

Podczas obrad jury – złożone z 28 specjalistów i specjalistek z branży marketingowej oraz niezależnych twórców – zdecydowało, które spośród zgłoszonych kampanii wyróżniają się kreatywnością i skutecznością i mają szansę powalczyć o statuetkę konkursu.

Przedstawiamy pełną listę nominacji w poszczególnych kategoriach:

„Unskippable” Creative

  • Jestem przyszłością – YES Biżuteria S.A., 180heartbeats + JUNG v. MATT, Mediahub, F25 Production House
  • Każdemu może się zdarzyć #2 – Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A., OS3 Sp. z o.o., Media Republic
  • Łowicz Boys – Grupa Maspex, Feeders Agency, Letemknow Sequence
  • ON: Uśmiech proszę! – TORF CORPORATION SP. Z O.O., KERRIS, Zenith
  • Zhakowany koncert Paliona w Roblox – nowa odsłona gry Miasto ING „Złap hakera” – ING Bank Śląski, Game Changer, Gong, Mediahub
  • Znamy to z Maka – McDonald’s Polska, DDB, OMD

The Underdog

  • HRejterzy – Mały Gigant Świata IT – CodeTwo
  • miejtozgłowy z epaka.pl – Epaka.pl, Jacek Pawlak (Agencja)
  • Nic Co Ludzkie Nie Jest Nam Obce – Fundacja Avalon, SHOOTME, Agencja Nie Do Ogarnięcia

Ingenious Insight

  • Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy – Lite e-Commerce, PZL, Tribe47
  • Każdemu może się zdarzyć #2 – Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji WARTA S.A., OS3 Sp. z o.o., Media Republic
  • Nie Daj Się Zdefiniować #odkryjswójkolor – Motorola Polska, Tigers
  • Mam siebie na całe życie – Health Labs Care, Plej, Adequate
  • Matura z WF-u – Decathlon, Przestrzeń, Essence Mediacom, GetHero
  • OLX przedstawia: marzenia do wypożyczenia – Grupa OLX Sp. z o.o.
  • PRAWO PRACY JEST MEGA FAJNE – RocketJobs.pl, F25 Production House
  • Zhakowany koncert Paliona w Roblox – nowa odsłona gry Miasto ING „Złap hakera” – ING Bank Śląski, Game Changer, Gong, Mediahub

Full Funnel Marketing on YouTube

  • BLIKOMANIA 2023 – BLIK, Polski Standard Płatności Sp. z o.o., Spark Foundry, Change Serviceplan
  • Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy – Lite e-Commerce, PZL, Tribe47
  • miejtozgłowy z epaka.pl – Epaka.pl, Jacek Pawlak (Agencja)
  • W środowisku Pracuj.pl 2023 – Pracuj.pl, K2 Precise
  • Kawa w 40 odsłonach od De’Longhi – De’Longhi Polska Sp. z o.o., Sales Tube, Mediaplus, Performance Media
  • Mam siebie na całe życie – Health Labs Care, Plej, Adequate

Force for Good

  • Matura z WF-u – Decathlon, Przestrzeń, Essence Mediacom, GetHero
  • Nic Co Ludzkie Nie Jest Nam Obce – Fundacja Avalon, SHOOTME, Agencja Nie Do Ogarnięcia
  • Obieg zamknięty w McDonald’s – McDonald’s Polska, DDB, OMD
  • Podaruj Wigilię 2022 – Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, Ancymony, Lemon Film, Starcom
  • Sherlock na tropie e-Zła – Grupa OLX Sp. z o.o., PZL

Action Driver

  • Antybaton Fighter – Grupa Maspex, Feeders Agency, Fantasyexpo, Letemknow Sequence
  • Decathlon x Rezigiusz: To brzmi dobrze! – Decathlon, MediaCom, Przestrzeń, GetHero
  • Ja w przyszłości. Powered by AI&ING – ING Bank Śląski, GONG, MediaHub, Hill & Knowlton
  • Podaruj Wigilię 2022 – Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, Ancymony, Lemon Film, Starcom
  • Wpływ strategii Value-Based Bidding na efektywność kampanii wideo – Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A., Sales&More
  • Zhakowany koncert Paliona w Roblox – nowa odsłona gry Miasto ING „Złap hakera” – ING Bank Śląski, Game Changer, Gong, Mediahub

Zwycięzców poszczególnych kategorii oraz Grand Prix poznamy podczas gali wręczenia nagród, która odbędzie się 12 marca br. Wszystkie nominacje możecie sprawdzić również na stronie.