Pfleiderer Polska Sp z o.o. przedłużyła współpracę z agencją Altavia Kamikaze + K2 na kolejny rok. Jednocześnie obszar obsługi został powiększony. Agencja pracuje z tym marketerem od 2022 r., po wygranym przetargu.
Pfleiderer Polska jest producentem wysokiej jakości płyt drewnopochodnych. Spółka oferuje najwyższy poziom obsługi klienta oraz konsekwentnie angażuje się w działania w obszarze zrównoważonego rozwoju. Zakłady należące do Pfleiderer Polska dostarczają swoje produkty nieprzerwanie od 1974 roku, będąc jednym z fundamentów rozwoju i sukcesów polskiego przemysłu meblarskiego.
Altavia Kamikaze + K2 współpracuje z firmą Pfleiderer od 2022 r., po wygranym przetargu, który dotyczył przede wszystkim launchu platformy internetowej Woodlove.to, której celem jest łączenie specjalistów z obszaru tematyki wnętrzarskiej i drewna (stolarze, projektanci, architekci) z klientami indywidualnymi.
Platforma Woodlove.to dziś to wielotysięczna społeczność zadowolonych użytkowników, z tych specjalistycznych grup docelowych marki.
Klient powierzył agencji na kolejny rok kompleksową obsługę digital, jednocześnie powiększając zakres współpracy, na którą składają się obecnie m.in.: strategia i komunikacja digital, działania SEO i content marketingowe, kampanie SEM, kontent wideo i konkursy, kampanie programmatic (display + video), kampanie afiliacyjne, działania z obszaru marketing automation, analityka digital czy kampanie paid social.
Przy tworzeniu kreacji dla Pfleiderer oraz prowadzeniu kanałów social media Altavia Kamikaze + K2 współpracuje z agencją Good People.
Na marzec planowana jest m.in. kampania wideo na YouTubie, do której Altavia Kamikaze + K2 (we współpracy z Good People) tworzy obecnie spot. Celem tej kampanii będzie zwiększenie świadomości platformy Woodlove.to wśród jej grup docelowych, poprzez dedykowany komunikat wideo.