Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP przygotowała kampanię dla marki IWOSTiN z portfolio Perrigo Poland.
Perrigo jest wiodącym producentem produktów leczniczych OTC, a także wyrobów medycznych, kosmetyków, czy suplementów diety. Przygotowana przez ASAP&ASAP kampania „Gwarancja satysfakcji od Purritin” dotyczy marki IWOSTiN, a konkretnie jej linii produktów Purritin (kosmetyki dla cery wymagającej) i obejmuje działania w obszarze digital i social media, jak również BTL.
Kampania ma charakter sprzedażowo-wizerunkowy i potrwa do połowy listopada. Jej głównym celem jest dotarcie do grupy docelowej z informacją o trwającej aktywacji sprzedażowej typu „satysfakcja gwarantowana albo zwrot pieniędzy”. Jest to pierwsza tego typu akcja przeprowadzana przez Perrigo Poland dla linii IWOSTiN Purritin.
Dodatkowo w towarzyszących kampanii materiałach duży nacisk został położony na aspekt edukacyjny, który ma budować ekspercki wizerunek marki IWOSTiN (wszelkiego rodzaju wskazówki na temat np. rekomendowanej rutyny pielęgnacyjnej czy dobrych praktyk w dbaniu o skórę ze skłonnością do trądziku – w materiałach BTL i online).
Grupa docelowa kampanii IWOSTiN Purritin to młodzież oraz osoby dorosłe ze skórą skłonną do trądziku. Agencja przygotowała m.in. key visual akcji, projekty materiałów digital oraz zestaw kreacji na potrzeby działań w social mediach (Facebook, Instagram – gdzie wykorzystywany jest miks kreacji statycznych i wideo, oraz TikTok – reklama wideo).
Agencja przygotowała również projekty materiałów BTL (m.in. plakaty, ulotki, wobblery, projekty modułów do gazetek partnerów itp.) – równolegle prowadzona jest bowiem kampania offline, obejmująca sieci partnerów marki, takie jak: Super-Pharm, Melissa, ZIKO, Dr. Max.