Performance Media wygrywa przetarg na obsługę Octenisept

fot. unsplash.com/@lycs

Marka Octenisept, z portfolio Schülke, lidera rynku produktów higienicznych i rozwiązań zapobiegania zakażeniom, dołączyła do grona klientów agencji Performance Media. Przetarg został rozstrzygnięty w I kwartale bieżącego roku. Wystartowała przygotowana przez Performance Media kampania w digitalu pod hasłem „Żyj bez obaw o rany!”.

Octenisept to ceniona marka, będąca liderem na polskim rynku w segmencie preparatów do odkażania ran. Wygrany przez Performance Media przetarg obejmuje strategiczne obszary: tworzenia komunikacji wizualnej oraz zakupu mediów online.

Startująca obecnie kampania skupia się wokół zwiększania świadomości marki Octenisept na polskim rynku przez pryzmat niezawodnego, bezpiecznego eksperta w gojeniu ran oraz utrzymania pozycji lidera kategorii.

Chcemy, aby konsumenci czuli się pewnie, korzystając z naszego produktu, wiedząc, że marka Octenisept oferuje skuteczne rozwiązania i natychmiastową pomoc w w opiece nad raną. Wraz z Performance Media opracowaliśmy wieloformatowe działania, które będą wspierały tworzenie relacji opartej na zaufaniu pomiędzy marką a konsumentami – mówi Karolina Olszewska, brand manager Schülke Polska.