Paula Sołtysiak dołączyła do Cut The Mustard jako chief strategy & communication officer

od lewej: Karolina Witecka, Paula Sołtysiak, Michał Oleksów | fot. mat prasowe

Paula Sołtysiak dołącza do agencji Cut The Mustard i obejmuje stanowisko chief strategy & communication officer. Wspólnie z Karoliną Witecką i Michałem Oleksów będzie pracować nad rozwojem nowych usług agencji, m.in. w obszarze strategii i innowacji w komunikacji.

Sołtysiak zajmuje się̨ budowaniem strategii marek i komunikacji od ponad 10 lat. Zdobywała doświadczenie w agencjach sieciowych (VMLY&R i JWT), doradczych (New Areas) oraz jako niezależna konsultantka strategiczna, wspierając startupy i firmy technologiczne w zakresie marketingu B2B. Jest wielokrotną laureatką nagród Effie, KTR i Innovation. Wykłada strategię marki na Uniwersytecie Wrocławskim.

Dołączenie Sołtysiak do agencji ma związek ze zmianami strukturalnymi i ekspansją oferty, które są wynikiem dynamicznego rozwoju firmy w ciągu ostatnich lat. Agencja pozyskała nowych klientów i poszerzyła portfolio usług o kompleksową produkcję i realizację działań w nowych mediach, m.in. na TikTokui w obszarze influencer marketingu.

Bardzo cieszę się z dołączenia do Cut The Mustard. W ostatnich dwóch latach miałam okazję wielokrotnie współpracować z agencją, jako strateżka i konsultantka, a tym samym głęboko i pewnie przekonać się o tym, że nasze wizje na temat rynku i potrzeb klientów świetnie się uzupełniają. Wiem, że wspólnie dostarczymy nową wartość na rynku, a także wejdziemy na szerszy i bardziej profesjonalny poziom współpracy z obecnymi i przyszłymi klientami agencji – mówi Paula Sołtysiak, chief strategy & communication officer w Cut The Mustard.