Orange rozpoczyna świąteczną komunikację nowej oferty dla firm

fot. mat. prasowe

Orange Polska rozpoczął świąteczną kampanię launchującą nową ofertę skierowaną do sektora B2B – „Nawet 2450 zł w prezencie od Orange dla Firm”.  Za strategię mediową oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Value Media we współpracy ze spółką e-commerce & MarTech connected SalesTube (Group One).

Z początkiem listopada Orange Polska rozpoczęło komunikację świątecznej oferty skierowanej dla przedsiębiorców. Użytkownicy sektora B2B, którzy zdecydują się wybrać ofertę mobilną w Planie Firmowym XL w umowie na 36 miesięcy oraz połączą ją z ofertą Orange Światłowód w pakiecie z telefonem biurowym i TV w umowie na 24 miesiące mogą zyskać prezenty o wartości 2450 PLN netto.

Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszy kampania reklamowa „Nawet 2450 zł w prezencie od Orange dla Firm” budująca świadomość wśród konsumentów, która prowadzona jest w radio, addressable TV oraz digitalu. W zakresie strategii, planowania i zakupu mediów  kampania realizowana jest przez agencję Value Media. W obszarze digital działania realizowane są w modelu house of communication we współpracy ze spółką e-commerce & martech connected SalesTube (Group One).

Za strategię kreatywną kampanii, produkcję spotu, udźwiękowienie oraz studio postprodukcyjne odpowiada agencja Havas Warsaw. Scenariusz spotu przygotowany został przez Katarzynę Macharz oraz Kamila Nazarewicza.


Wszystkie szczegóły dotyczące oferty Orange Polska dostępne są w salonach Orange oraz na stronie orange.pl.