W czerwcu ruszyła nowa odsłona kampanii Orange, promująca ofertę przygotowaną na lato. Orange proponuje w niej nie tylko światłowód, ale także Netflixa i nielimitowaną ilość GB w smartfonie w prezencie przez 6 miesięcy oraz nielimitowany internet 5G w Planie L z wybranymi modelami smartfonów 50% taniej.
Kolejna kampania przygotowana w nowej globalnej odsłonie „Orange tu jest”, przedstawia migawki z życia ludzi korzystających z usług oferowanych przez firmę telekomunikacyjną. Dynamiczna narracja, rytmiczna muzyka i atrakcyjna oferta mają na celu wyróżnienie Orange na tle konkurencji.
Na potrzeby kampanii telewizyjnej powstały spoty 30” i 15”, emitowane w kanałach należących m.in. do stacji TVN, Polsat, TVP. Kreacje będzie można także zobaczyć w mediach społecznościowych w specjalnych formatach oraz w digitalu, a także na nośnikach OOH.
Za montaże spotów wykonane na podstawie ujęć nakręconych przy okazji kampanii wiosennej reżyserowanej przez Marcina Filipka, odpowiada team kreatywny Leo Burnett. Postprodukcją zajęło się studio Orka, a udźwiękowieniem Lunapark. Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu Value Media. Odsłonę kampanii w social mediach przygotowała agencja Follow Agency.