ONE House wygrywa przetarg na obsługę OMRON Healthcare na rynkach europejskich

Agencja komunikacji marketingowej ONE House kontynuuje stałą obsługę OMRON Healthcare, producentem urządzeń medycznych i technologii zdrowotnych. Międzynarodowy przetarg, który odbył się w 2023 roku, obejmował konkurencję m.in. z holenderskim oddziałem Dentsu, który wcześniej obsługiwał firmę. Współpraca między ONE House a OMRON Healthcare rozpoczęła się w kwietniu 2023 roku i właśnie została przedłużona bezterminowo.

W ramach współpracy ONE House jest odpowiedzialna za kompleksowe działania marketingowe na kluczowych rynkach europejskich, takich jak Niemcy, Wielka Brytania, Francja i Włochy. Zakres usług obejmuje planowanie i zakup kampanii digitalowych, analitykę działań online oraz produkcję materiałów digitalowych.

Jesteśmy niezwykle dumni z zaufania, jakim obdarzył nas OMRON Healthcare. To dla nas ogromne wyróżnienie, które potwierdza nasze kompetencje i zaangażowanie w dostarczanie najwyższej jakości usług marketingowych – mówi Marcin Piecewicz, CEO ONE House. – Naszym celem jest dalsze wspieranie OMRON Healthcare w ich misji poprawy jakości życia ludzi na całym świecie poprzez innowacyjne rozwiązania medyczne – dodaje Marcin Piecewicz.

W odpowiedzi na dynamicznie rozwijający się krajobraz cyfrowy, nasza organizacja postanowiła udoskonalić podejście do płatnej komunikacji marketingowej, przechodząc od metod zarządzania opartych na silosach do bardziej dynamicznej i opartej na danych strategii. Dzięki świetnej współpracy i zdolnościom operacyjnym zespołu ONE House, z powodzeniem usprawniliśmy naszą strategię płatnych mediów cyfrowych, wykorzystując zaawansowane techniki targetowania, optymalizując wydatki reklamowe i nieustannie doskonaląc nasze kampanie – mówi Özgür Kenanoglu, digital marketing & ecommerce group manager w OMRON Healthcare.

ONE House współpracuje bezpośrednio z centralą europejską OMRON Healthcare w Holandii, co pozwala na efektywną koordynację działań i realizację celów marketingowych na rynkach europejskich.