Mola uruchomiła nową odsłonę platformy komunikacyjnej – „Będzie UPS. Mola zrobi porządek!”

Mola, marka należąca do Metsä Tissue, uruchomiła nową odsłonę platformy komunikacyjnej. Najnowsza kampania „Będzie UPS. Mola zrobi porządek!” wychodzi naprzeciw codziennym sytuacjom, podkreślając gotowość produktów Mola do przywracania porządku w każdej sytuacji. Za nową komunikację marketingową marki Mola odpowiada agencja KERRIS.

W kategorii produktów higienicznych dominuje język pełen metafor i idealizacji rzeczywistości. Jednak prawda jest taka, że wszelkie niespodziewane sytuacje, nawet te najmniej pożądane, niewygodne czy krępujące, są nieodłączną częścią naszego codziennego życia.

Kampania „Będzie UPS. Mola zrobi porządek!” podkreśla rolę produktów Mola, takich jak papier toaletowy, ręczniki papierowe i chusteczki higieniczne, jako niezbędnych pomocników w codzienności, zapewniających porządek i higienę w obliczu wszelkich UPS-ów.

UPSy bywają różne: jedne wymagają delikatności, inne – wytrzymałości. Mola jest przygotowana na każde z nich

Osią najnowszej kampanii jest spot reklamowy, który w lekkim i humorystycznym tonie prezentuje autentyczne sytuacje z życia wzięte uchwycone tuż przed momentem, gdy mogą przerodzić się w prawdziwy koszmar. Marka podkreśla, że niezależnie od tego, jak nieprzewidywalny może być dany przypadek, z produktami Mola zawsze znajdziesz sposób, by się z nim uporać, przywracając spokój i porządek w domach.

Najnowszy spot reklamowy to lekka i zabawna podróż przez sceny, które błyskotliwie pokazują te wszystkie niespodziewane UPSy, podczas których niezbędne stają się papier toaletowy, ręczniki papierowe i chusteczki higieniczne. Autentyczne i pełne humoru momenty, które są bliskie każdemu.


Oprócz 37-sekundowego spotu, i dwóch wersji 15’, powstało sześć winiet, które funkcjonują jako odrębne internetowe shorty, skutecznie docierając do precyzyjnie zdefiniowanych grup docelowych, takich jak m.in. młodzi rodzice, młodzież, czy właściciele zwierząt domowych. Te grupy są zróżnicowane, ale łączy je potrzeba szybkiego przywracania porządku po niespodziewanych UPSach.

Najnowsza multikanałowa kampania „Będzie UPS. Mola zrobi porządek!” rozpoczyna się 26 lutego 2024 roku i potrwa do końca roku. Jej sercem jest 37-sekundowe wideo emitowane w kanałach digital. Spot i dedykowane kreacje reklamowe pojawią się na platformach YouTube, Facebook i Instagram.

Za strategię, ideę kreatywną oraz produkcję materiałów reklamowych odpowiada agencja KERRIS.