„Moc w Twoich Rękach” – ruszyła nowa kampania SEMILAC ze zdjęciami Doroty Szulc

fot. Dorota Szulc | mat. prasowe

Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet marka SEMILAC prezentuje kampanię wizerunkową zatytułowaną „Moc w Twoich Rękach”. Ta pełna kobiecej energii komunikacja ma na celu inspirować do docenienia własnej sprawczości – mocy, która drzemie w każdej kobiecie i którą każdego dnia realizujemy własnymi rękami.

SEMILAC to marka, która od zawsze troszczy się o piękno kobiecych dłoni. Najnowsza kampania to opowieść będąca kontynuacją pozycjonowania i wcześniejszych działań marki. W tym wydaniu marka skupia się jednak na wewnętrznej sile jednostki, docenia każdą kobietę za to, co tworzy, jak działa i co zawdzięcza pracy i twórczości własnych rąk. Marka zachęca do docenienia nawet najmniejszych rzeczy, które zawdzięczamy swoim dłoniom, inspiruje do dostrzeżenia swojej sprawczości i płynącej z niej mocy.

Głównym materiałem kampanii jest seria zdjęć wizerunkowych oraz wideo zatytułowane „Moc w Twoich Rękach”. Za fotografie, jak również aspekt wizualny i ideę filmu odpowiada Dorota Szulc – fotografka młodego pokolenia, której sesje dla największych marek modowych i beauty zdobywają uznanie w Polsce i za granicą. Poprzez ujmujące obrazy skupiające się na pięknie dłoni i emocjach, Dorota wspólnie z Jakubem Arszenikiem stworzyli obraz oddający ducha marki: SEMILAC ukazuje sprawczość kobiecych dłoni. W świecie, w którym kobiety często wątpią w siebie i nie doceniają swoich osiągnięć, kampania ma na celu wzmocnienie przesłania, że prawdziwa moc znajduje się w ich rękach.

W kampanii eksponujemy to, co każda z nas robi swoimi dłońmi: zawdzięczamy im tak wiele! Każdy gest, działanie, każdy odebrany telefon – dłonie są cichymi bohaterami każdego naszego dnia, dlatego warto się o nie troszczyć, a sobie z wdzięcznością dziękować: nie przypadkowo na dzień takiej wdzięczności i premierę kampanii wybraliśmy Dzień Kobiet. Chcemy przypominać kobietom, że to, gdzie jesteśmy zawdzięczamy naszej własnej pracy – pracy własnych rąk, dosłownie i w przenośni – mówi Małgorzata Sakowicz-Myślicka, marketing managerka SEMILAC i SEMILAC Professional.

Moje dłonie pozwoliły mi zostać fotografką, zaprojektować niejedną kolekcję (…), swoimi dłońmi spełniłam naprawdę kawał swoich marzeń i jestem sobie za to bardzo wdzięczna. Chciałabym żebyśmy dzisiaj podziękowały sobie za to i podziękowały swoim dłoniom – o swoim zaangażowaniu w kampanię marki SEMILAC mówi autorka zdjęć i koncepcji filmu wizerunkowego, Dorota Szulc.

Na kolejnym etapie kampanii są zaplanowane współprace z jedenastoma twórczyniami, kobietami wielu ról, między innymi: artystkami Zalią, Marceliną, aktorką Aleksandrą Domańską, czy Inchidris. Każdy materiał będzie inspirować do doceniania sprawczości swoich dłoni.

Za produkcję filmu odpowiada Ivy Piotrowska / Ils Sont Studio, kreacja: Dorota Szulc / Shootme & SEMILAC, wideo: Jakub Arszenik / MGMT IVY, lektor: Joanna Balasz Aktorka, a za zakup mediów: Spark Foundry Polska (Publicis Groupe).