Mateusz Zapała został strategy directorem i partnerem w Kierunku Kreatywnym

fot. mat. prasowe

Mateusz Zapała dołącza do agencji reklamowej Kierunek Kreatywny jako szef strategii oraz partner. W nowej roli będzie odpowiadał nie tylko za kompetencje strategiczne Kierunku, ale także całościowe wsparcie rozwoju agencji.

Z Albertem znam się nie od dziś i wiem, że jeśli chodzi o kreatywność i reklamę, to patrzymy w jednym kierunku. Wierzymy, że skuteczna komunikacja musi mieć dwa komponenty: konkretny strategiczny kierunek oraz wyrazistą kreację, która go zrealizuje. Idealnie wyraża to nazwa agencji – mówi Mateusz Zapała, strategy director i partner w Kierunku Kreatywnym.

Zapała jest związany z komunikacją marketingową od ponad 9 lat. Swoją karierę zaczynał w 2015 roku jako strateg w agencji Intellect, następnie pracował w Freshmail. Jako strateg najwięcej czasu spędził w agencji Dziadek do orzechów, gdzie razem z założycielem Kierunku Kreatywnego Albertem Stęclikiem, współtworzył dział planowania strategicznego. Po odejściu z „Dziadka” pracował po stronie klienta, w markach Sizeer oraz sieci Drogerii Pigment, gdzie współzarządzał działem marketingu. W czasie 10 lat pracy realizował działania dla klientów takich jak Maspex, ING, PORTA Drzwi, Nestle, Unilever, Škoda czy Fiserv.

Od początku powstania Kierunku, wiedziałem, że Mateusz byłby najlepszą osobą, której mogę oddać zarządzanie strategią w agencji. Cieszę się, że ten moment nastąpił. To ogromne wzmocnienie dla naszej agencji – komentuje Albert Stęclik, założyciel i dyrektor kreatywny Kierunku Kreatywnego

Wraz z rozpoczęciem pracy Mateusza Zapały w Kierunku Kreatywnym, Albert Stęclik przestał być odpowiedzialny za planowanie strategiczne, by w pełni poświęcić się roli dyrektora kreatywnego.