Mateusz Zapała dołącza do agencji reklamowej Kierunek Kreatywny jako szef strategii oraz partner. W nowej roli będzie odpowiadał nie tylko za kompetencje strategiczne Kierunku, ale także całościowe wsparcie rozwoju agencji.
– Z Albertem znam się nie od dziś i wiem, że jeśli chodzi o kreatywność i reklamę, to patrzymy w jednym kierunku. Wierzymy, że skuteczna komunikacja musi mieć dwa komponenty: konkretny strategiczny kierunek oraz wyrazistą kreację, która go zrealizuje. Idealnie wyraża to nazwa agencji – mówi Mateusz Zapała, strategy director i partner w Kierunku Kreatywnym.
Zapała jest związany z komunikacją marketingową od ponad 9 lat. Swoją karierę zaczynał w 2015 roku jako strateg w agencji Intellect, następnie pracował w Freshmail. Jako strateg najwięcej czasu spędził w agencji Dziadek do orzechów, gdzie razem z założycielem Kierunku Kreatywnego Albertem Stęclikiem, współtworzył dział planowania strategicznego. Po odejściu z „Dziadka” pracował po stronie klienta, w markach Sizeer oraz sieci Drogerii Pigment, gdzie współzarządzał działem marketingu. W czasie 10 lat pracy realizował działania dla klientów takich jak Maspex, ING, PORTA Drzwi, Nestle, Unilever, Škoda czy Fiserv.
– Od początku powstania Kierunku, wiedziałem, że Mateusz byłby najlepszą osobą, której mogę oddać zarządzanie strategią w agencji. Cieszę się, że ten moment nastąpił. To ogromne wzmocnienie dla naszej agencji – komentuje Albert Stęclik, założyciel i dyrektor kreatywny Kierunku Kreatywnego
Wraz z rozpoczęciem pracy Mateusza Zapały w Kierunku Kreatywnym, Albert Stęclik przestał być odpowiedzialny za planowanie strategiczne, by w pełni poświęcić się roli dyrektora kreatywnego.