Marta Bełza awansowała na stanowisko corporate affairs director w strukturach Garden of Words Group. Tym samym grupa wzmacnia spółkę Fresh Think, wchodzącą w jej skład. Bełza będzie rozwijała obsługę klientów z zakresu kompleksowego zarządzania kryzysowego, wspierania marek osobistych czy budowania relacji z kluczowymi interesariuszami.
Stworzenie nowej funkcji ma wzmocnić pion działu korporacyjnego w Garden of Words oraz w spółce Fresh Think, specjalizującej się w tym obszarze w ramach grupy. Marta Bełza dotychczas pełniła stanowisko head of reputation management. Wcześniej była m.in. rzeczniczką prasową i dyrektorką marketingu i komunikacji w spółce medycznej Scanmed, group account managerem i managerem w agencjach, a także dziennikarką w Gazecie Wyborczej.
– GoW od kilku lat skutecznie wspiera klientów w takich działaniach jak pozycjonowanie ekspertów, wspieranie ich widoczności w organizacjach branżowych, czy monitoring legislacji na poziomie krajowym i europejskim – mówi Marta Bełza, corporate affairs director. – Teraz chcemy jeszcze intensywniej rozwijać obszary związane z ochroną reputacji firm. W najbliższym czasie będziemy szeroko wychodzić z ofertą wsparcia kryzysowego, szkoleń w tym zakresie, audytów, symulacji sytuacji trudnych. Inny ważny obszar to szkolenia wizerunkowe dla liderów, a także budowanie relacji z kluczowymi interesariuszami – dodaje.
– W ramach struktury agencji z powodzeniem funkcjonuje dobrze przygotowany zespół oraz znakomity dział odpowiadający za strategie CSR, ESG oraz employer brandingowe. Coraz bardziej restrykcyjne wymogi legislacyjne oraz rosnące wymagania ze strony konsumentów sprawiają, że firmy muszą bardzo uważnie podchodzić do wszystkich komunikowanych przekazów. Chcemy ich w tym skutecznie wspierać – dodaje Żanetta Madaj, PR director, która zarządza w Garden of Words Group całym działem PR.