Marek Mardosewicz i Jakub Leśkiewicz dołączyli do zespołu SEM & programmatic w Mediahub 

fot. mat. prasowe

Do agencji Mediahub dołączyli Marek Mardosewicz i Jakub Leśkiewicz, doświadczeni specjaliści SEM, których wiedza i umiejętności wzmocniły możliwości agencji w obszarze komunikacji reklamowej w wyszukiwarkach. Obaj objęli stanowisko senior SEM specialist, dołączając do zespołu zarządzanego przez Marcina Bugajskiego, head of SEM & programmatic.

Marek Mardosewicz posiada ponad 8-letnie doświadczenie w branży e-commerce, obejmujące zarówno polski, jak i zagraniczne rynki. Od 2022 roku Marek koncentruje się na rozwijaniu rozwiązań bazujących na sztucznej inteligencji, które wspierają automatyzację działań marketingowych. Jest także zaangażowany w edukację branżową – prowadzi wykłady i szkolenia, występując jako panelista na konferencjach, w tym na IV Forum Kreatywności. Poza branżą reklamową jest również autorem scenariuszy filmowych, laureatem nagrody ZAIKS w konkursie Script PRO 2021 oraz finalistą Script Wars 2023.

Jakub Leśkiewicz zdobył doświadczenie, pracując najpierw w agencjach mediowych, a następnie w biurze podróży TUI, gdzie odpowiadał za działania marketingowe na rynku polskim i czeskim. Jego dotychczasowe projekty koncentrowały się na marketingu efektywnościowym.