Ruszyła kampania reklamowa przedstawiająca nową misję firmy Rossmann, którą jest inspirowanie, wspieranie i pomaganie innym w kochaniu siebie na co dzień. Z osobistym manifestem występuje w niej aktorka Maja Ostaszewska.
Nasze życie często przypomina projekt realizowany według schematycznego planu, przez co ciężko wygospodarować chwilę na odpoczynek czy regenerację. Rossmann zachęca do codziennego wyrażania wdzięczności i czułości swojemu ciału, inspiruje do nawiązania głębszej relacji ze sobą. Wszyscy marzą o długim życiu w dobrej formie, fizycznej i psychicznej, ale codzienny pęd często oddala nas od tego celu. Bohaterka kampanii, Maja Ostaszewska, występuje w reklamie z osobistym przekazem i manifestem.
– Moja mama miała nas czworo, to trochę jak praca na cztery etaty. Pamiętam momenty, w których na chwilę znikała nam z oczu. Wtedy tego nie rozumiałam, ale dzisiaj, żyjąc w ciągłym biegu, skupiona na innych, wiem, jak ważne są te chwile. Chwile, w których jestem sama ze sobą. Mogę wtedy spojrzeć na siebie. I wiecie co? Lubię to, co widzę w lustrze. Tę bliznę, zmarszczki. Każda niedoskonałość to moja historia. A codzienna pielęgnacja w łazience to coś więcej niż po prostu dbanie o własne ciało. To czas dla mnie, to moment zatrzymania. To chwila, w której uczę się kochać siebie. Codziennie – mówi Maja Ostaszewska.
Za scenariusz spotu i jego reżyserię odpowiada Jan Dybus, który szykuje się właśnie do swojego debiutu dokumentalnego. Za zdjęcia odpowiadał Łukasz Łatanik. Obaj są reprezentowani przez Papaya Roster.
– Nie ma dla twórcy nic lepszego niż otwartość klienta i chęć opowiedzenia społecznie angażującej historii. Film, który stworzyliśmy dla Rossmanna, jest właśnie takim przypadkiem. To spot wychodzący poza standardowe normy reklamy, skupiający się na samoakceptacji, kochaniu siebie, także swoich niedoskonałości. Maja Ostaszewska włożyła w ten film osobistą historię, pozwalającą widzowi uwierzyć w to, co pokazujemy na ekranie. Praca z aktorką takiego formatu była dla mnie prawdziwą przyjemnością – mówi reżyser spotu, Jan Dybus.
Kampanię można oglądać w telewizji, w internecie oraz w social mediach Rossmanna.