Magdalena Kamińska obejmuje stanowisko head of client service w N42 Group

fot. mat. prasowe

Magdalena Kamińska objęła stanowisko head of client service w agencji N42 Group – multidyscyplinarnej grupy specjalizującej się w zintegrowanych rozwiązaniach komunikacyjnych, obejmującej cztery marki: N42 PR, N42 MEDIA, N42 CREATION oraz N42 CONTENT. 

W nowej roli Kamińska odpowiada za rozwój zespołu client service, standaryzację procesów obsługi oraz nadzór nad realizacją projektów dla kluczowych klientów agencji. Do jej zadań należeć będzie również budowanie długofalowych relacji z partnerami biznesowymi oraz rozwój oferty usług.

– Client service to funkcja, która łączy – przeprowadza klientów od pomysłu do realizacji, od strategii do wyników. To znacznie więcej niż klasyczna obsługa klienta – to strategiczna rola zarządzająca całym cyklem współpracy, zwiększająca konkurencyjność agencji i budująca wartość biznesową – komentuje Magdalena Kamińska.

Magdalena Kamińska posiada doświadczenie w marketingu i zarządzaniu relacjami z klientami w modelach B2B i B2C. Do zespołu N42 Group dołączyła we wrześniu 2023 roku. Wcześniej odpowiadała za działania komunikacyjne w sektorze nieruchomości komercyjnych, hotelarskim oraz przemysłowym, pracując dla marek takich jak Hotel Hanza, Querco Property czy JCB Interhandler.

Jest absolwentką Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z zakresu brand managementu oraz grafiki i multimediów. Ceni transparentność w komunikacji, skuteczność operacyjną i kreatywne podejście do realizowanych projektów.