Maciej Podgórny objął nowo utworzone stanowisko chief digital officera w Jet Line

fot. mat. prasowe

Maciej Podgórny dołączył do ekipy Jet Line jako chief digital officer. Będzie wspierał zarząd w transformacji technologicznej i budowie cyfrowej oferty spółki.

Maciej ma wieloletnie doświadczenie w branży cyfrowej, zajmował się m.in. strategią, innowacjami i transformacją cyfrową oraz technologiczną w ramach projektów badawczo-rozwojowych w środowisku biznesowym i naukowym.

Z Jet Line jest związany od 2017 roku, odkąd w ramach spółki MyLED rozwijał sieć ekranów i tworzył pierwszą w Jet Line ofertę Digital OOH. Maciek stoi między innymi za modelem liczenia widowni w czasie rzeczywistym i dostępem do danych o jej strukturze demograficznej oraz realizacją kampanii digitalowych w modelu programmatic.

Teraz, z nowym zakresem obowiązków w szeregach Jet Line będzie jeszcze ściślej wykorzystywał narzędzia badawcze z obszaru AI, digital projektując nowe oraz wspierając i ulepszając aktualne cyfrowe rozwiązania firmy. Maciej raportuje bezpośrednio do dyrektora zarządzającego Andrzeja Słomki.