Łukasz Chudy pokieruje zespołem produkcyjnym agencji Altavia Polska

fot. mat. prasowe

Do zespołu Altavia Polska dołączył Łukasz Chudy. Na stanowisku dyrektora produkcji odpowiada za kierowanie 6-osobowym zespołem oraz nadzór nad procesem certyfikacji produktów FSC i PEFC.

Altavia Polska jak i cała Grupa, przywiązuje ogromną wagę do ekonorm i ekocertyfikatów. To standard w naszym działaniu. Ale widzimy też, że cały obszar certyfikacji środowiskowych się zmie-nia. Łukasz – jako dyrektor działu produkcji – bazując na wiedzy i zdobytej praktyce, będzie wspierał Altavię Polska w planowaniu, wdrażaniu i dostarczaniu klientom nowych, zaawansowanych ekologicznie rozwiązań produkcyjnych, bo to one odgrywają coraz większą rolę w ich marketingowych działaniach i budowaniu więzi z konsumentem – mówi Dobrochna Janik, general manager w Altavia Polska.

Przed ostatnie 5 lat Łukasz pracował w agencji Metro Advertising, a wcześniej związany był z drukarnią Quad Graphics.

Altavia Polska działa na rynku reklamowym od 2003 r. Główną specjalizacją agencji są projekty z zakresu szeroko rozumianych usług BTL. Agencja realizuje działania dla marek takich jak Michelin, Carrefour, CEDC, Nuxe, Henkel, Kompania Piwowarska czy Pepco.