Kolejna edycja Kongresu For Social Media już 20 maja

xr:d:DAGB71Gof2g:8,j:7704958003383590139,t:24041511

Kongres For Social Media to spotkanie osób, które na co dzień biorą odpowiedzialność za sukcesy jak i za porażki prowadzenia kont firmowych w mediach społecznościowych.

Praca w social mediami wymaga ⇢ nieustannego śledzenia nowości ⇢ poszerzania kompetencji ⇢ i reagowania na zmieniający się świat internetu.

W odpowiedzi na te potrzeby powstał Kongres For Social Media, który ma na celu umożliwienie odblokowania potencjału i sięgnięcia po więcej!

Na wiosnę organizatorzy wydarzenia zapraszają Was na szczególną edycję, bo w Gdańsku! Chcą zabrać Was od biurek i szklanych przestrzeni, żeby w ciekawych okolicznościach przyrody ładować baterie do pełna!

Świat nie czeka!

  • Praca w social mediach to wyzwania.
  • Wciąż pojawiają się nowe możliwości,
  • podejścia do obsługi klienta,
  • pomysły na strategie sprzedażowe,
  • kanały komunikacji i narzędzia.

A ciągłe zmiany musimy przekuć na nasz sukces!

Dlaczego warto być na Kongresie #ForSoMe

❯❯❯❯To połączenie idealne: zbiór taktyk, podpowiedzi, rozwiązań i narzędzi, które pomogą osiągnąć zamierzone cele, zawsze ciekawy program
❯❯❯❯ oraz fantastyczna atmosfera, a także dużo energii do działania i nowe znajomości.

To wszystko sprawia, że Kongres jest jednym z ulubionych i ma ocenę 5,6/6. Spotkanie jest niewątpliwie najciekawszym, najmocniejszym merytorycznie wydarzeniem dot. social media w Polsce – niezmiennie od 2014 roku!

Co, gdzie, kiedy:

  • Kongres For Social Media
  • 20-21.05.2024
  • Gdańsk lub online – do wyboru
  • www.forsm.pl

Jeżeli media społecznościowe biznesowo są dla Ciebie ważne – koniecznie dołącz do wydarzenia!

W programie m.in.:

  • Temat >>>> Moje tips&tricks przygotowane dla Was o efektywnej komunikacji i obecności w mediach społecznościowych.
  • Tomasz Kammel – niby nie trzeba przedstawiać a jednak naprawdę warto poznać go bliżej i uczyć się od Tomasza jak dobrze rozumieć i być częścią mediowego świata.
    Temat >>>> Trendujące rozwiązania i niestandardowe pomysły – 8 kreatywnych pomysłów w erze przebodźcowania. Co zrobić, by przestali scrollować dalej.
  • Od Bartosza Walata, którego wykład będzie jak zastrzyk z kreatywności w najczystszej postaci. Czyli to czego nam bardzo trzeba w codziennej pracy.
    Temat >>>> Linkedin: Czy GenZ zrewolucjonizuje LinkedIn? Praktyczne wskazówki, jak Twoja firma może przyciągnąć, zaangażować i skorzystać z siły młodych użytkowników. Stanowią oni teraz niemal 1/3 wszystkich profilów.
  • Ten wykład poprowadzi Adrian Gamoń, który Li zna jak własną kieszeń. Jest autorem corocznego raportu dot. Linkedin i chętnie podzieli się wszystkimi pomysłami!
    Temat >>>>. Social Video – wszystko co musisz wiedzieć, od kliknięcia do konwersji. Chciałbym pokazać cały obraz , formaty i plan to jedna część. Następnie szczegóły realizacji i błędy + jak ułatwić sobie produkcję, żeby uniknąć różnych konsekwencji. A także kilka mitów które krążą i dlaczego są mitami.
  • O wideo opowie nam człowiek, który chyba urodziła się z kamerą – Piotr Król, video Marketing to coś co uwielbia!
    Temat >>>> Czas na reklamę>> czyli temat: Automatyzacja pracy w Meta Ads. Jak BEZ AI zwiększyć efektywność i skrócić dzień pracy. Opowiem o narzędziach i rozwiązaniach pozwalających poprawić jakość kampanii i jednocześnie wykorzystać potencjał automatyzacji do skrócenia roboczogodzin nad kampaniami.
  • Albert Radomski, specjalista od reklam i analizy danych. Bardzo się cieszymy że udało się znaleźć termin i przyjedzie do nas prosto z… Albanii
    Temat >>>> Social Media to wiele różnych formatów > bierzemy na tapet > KONKURSY >>: AI rozkręca konkursy. Wskazówki i pomysły jak wykorzystać narzędzia AI. Jak wykorzystać narzędzia AI do realizacji aktywacji konsumenckich? Przykłady akcji ze świata i kejs realizacji konkursu bazującego na tworzeniu tresci za pomocą AI.
  • Agnieszka Stelmaszczyk > ogrom doświadczenia i fachowa wiedza. Nieskończona ilość przeprowadzonych kampanii. Gorąco polecamy ten wykład. Będzie też o ostatnim ich case dla Haribo – konkurs z wykorzystaniem AI. Będzie okazja, żeby wiele pomysłów wdrożyć u siebie.
    Temat >>>> Nie zabraknie też >>> AR, VR, XR, MR czyli rozszerzona rzeczywistość w służbie komunikacji marek w social mediach. Wychodząc od twardych danych uwiarygodniających wykorzystanie rozszerzonej rzeczywistości jako wartościowego medium w komunikacji marek, przejdę do pokazania jak różnorodne i wszechstronne mogą być jej zastosowania – pod kątem branż jakie mogą z niej zasadnie korzystać, funkcji jakie może w kampanii pełnić, a także rozmiarów budżetów marketingowych, które pozwalają na sięganie po nią.
  • Jan Ożarowski, jak sam mówi, rozszerzona rzeczywistość to całe jego życie <3

To będzie idealne połączenie:

  • najlepszego programu dla social media managera,
  • cudownych warunków oraz atmosfery, żeby odejść od biurka, poznać nowych ludzi i wymienić się doświadczeniami.

Zapraszamy!

aboutMarketing.pl jest patronem medialnym wydarzenia.