Lincoln Electric, światowy lider w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
Zespół KINESSO odpowiada za strategię, realizację i optymalizację kampanii performance’owych i brandingowych w mediach digital. Pierwsze projekty obejmują prowadzenie działań w obszarach SEM i social paid (platformy LinkedIn i Meta) na wybranych rynkach europejskich.
– Dla wzmocnienia naszej aktywności w zakresie digital marketingu poszukiwaliśmy agencji z globalnym potencjałem i szerokimi zasobami kompetencji. Do KINESSO przekonało nas kompleksowe podejście 360, dogłębny briefing przed przygotowaniem oferty oraz uczciwe i przejrzyste warunki współpracy, bez tzw. ukrytych kosztów. Już w trakcie współpracy bardzo odpowiada nam dynamiczna relacja, analiza wyników na bieżąco i ciągła optymalizacja strategii skupiona na najefektywniejszym osiągnięciu celów w założonym budżecie – mówi Marcin Stankowski, Europe core marcom project manager w Lincoln Electric.