KINESSO wygrywa przetarg na obsługę digital Vectry

fot. unsplash.com/@yibeigeng

Vectra, jeden z największych dostawców usług telekomunikacyjnych i największy operator kablowy w Polsce, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).

W ramach współpracy KINESSO odpowiada za opracowanie strategii, doradztwo oraz planowanie i zakup mediów online, koncentrując się szczególnie na działaniach w obszarach ecommerce i performance marketingu.

Prowadzimy dla Vectra działania z obszaru ecommerce odpowiadając za całościowe podejście do sprzedaży operatora w kanałach online. Dzięki zintegrowanemu, opartemu na efektywności działań podejściu do planowania mediów digital, stajemy się partnerem biznesowym dla klienta – mówi Jacek Dymkowski, managing director KINESSO Poland & CEE.

Pierwsze wspólne kampanie sprzedażowe i wizerunkowe ruszyły już w styczniu 2024 i obejmowały takie kanały komunikacji jak social paid, SEM, SEO, programmatic oraz afiliacja. Aktualnie zespół KINESSO realizuje w szerokiej gamie kanałów zasięgowych kampanię „Mówisz, Masz” promującą nową ofertę operatora.

Na wybór KINESSO w przetargu wpłynęły przede wszystkim trafna odpowiedź na brief, wynikająca ze zrozumienia naszych celów strategicznych i biznesowych oraz ciekawe, oparte na danych i technologii rozwiązania. Za nami pierwsze miesiące współpracy i z satysfakcją oraz apetytem na więcej obserwujemy wyniki naszych wspólnych działań – komentuje Iwona Kospał-Pawłowska, kierownik zintegrowanej komunikacji marketingowej Grupy Vectra.

Audytorem przetargu Vectra była firma Media Strategy.