KERRIS z launchem nowych lodów Hortex Mystery Ice

Hortex lodami Mystery Ice wprowadza na rynek unikatowe połączenia smaków lodów, które pozostają tajemnicą aż do momentu degustacji. Agencja KERRIS, w ramach kolektywu Pragmatycy, odpowiada za kompleksowy launch nowości lodowych w segmencie Hortex: od koncepcji, przez design opakowań i organizację sesji zdjęciowej z udziałem influencerów, po opracowanie mechaniki konkursu. Za development konkursowych gier i landing page’a odpowiada software house 300.codes, będący częścią KERRIS Group.

Hortex lody Mystery Ice to nie tylko niepowtarzalny smak, z którego marka Hortex jest znana. To przede wszystkim wprowadzenie elementu zaskoczenia do codziennego życia. Z czterema tajemniczymi smakami, zapakowanymi w jednolite, zagadkowe opakowania, konsumenci są zaproszeni do niezwykłej podróży odkrywania smaków jak nigdy dotąd.

Każdy lód ujawnia swój unikatowy smak dopiero po otwarciu, a zaskakujące propozycje są powiązane z influencerami – CZVJNIKIEM i jego ekipą: Julką, Justkiem i Ostrym. Dopiero po otwarciu opakowania, jakie konsument właśnie trzyma w dłoni, na patyku Hortex loda Mystery Ice ujawni się imię influencera i przypisany mu tajemniczy smak.

Zakup Hortex loda Mystery Ice daje możliwość udziału w aktywacji konsumenckiej, będącej interaktywną grą, która pozwoli na wzięcie udziału w nieskończonej serii wyzwań.

Rejestracja paragonu zakupowego na landing page’u konkursu odblokowuje serię gier i pytań, z główną nagrodą dla aż 40 osób, które będą miały szansą wystąpić w filmie z CZVJNIKIEM i jego ekipą. W celu uzyskania więcej informacji, wystarczy oglądać profil CZVJNIKA.

Mechanizm gier opiera się na wykonywaniu zadań o rosnącym poziomie trudności. Za każde ukończone wyzwanie uczestnik otrzymuje punkt, a przegrana zakończy grę. Aktywacja konsumencka będzie dostępna pod koniec maja 2024 roku.

W ramach kolektywu Pragmatycy, agencja KERRIS odpowiada za stworzenie koncepcji Hortex pod linię lodów Mystery Ice, projekt opakowań, organizację sesji zdjęciowej z influencerami oraz opracowanie mechaniki konkursu. Development gier konkursowych i stworzenie landing page’a realizuje software house 300.codes, należący do KERRIS Group, a organizację konkursu prowadzi agencja JET. Za współpracę z influencerami odpowiada marka Hortex.