W związku z rosnącą skalą biznesu Group One, powiększającym się portfolio spółek i kompetencji, intensyfikacją działań lokalnych oraz wyjściem z komunikacją na rynki zagraniczne zespół PR grupy marketingowo-technologicznej powiększył się o dwie nowe osoby. Szymon Ślęzak zajął stanowisko PR specialist, a Aleksandra Farenholc objęła rolę content i social media specialist. Wcześniej do zespołu dołączył również Jakub Hajczuk, który zajmuje stanowisko senior PR specialist.
Szymon Ślęzak ma 6-letnie doświadczenie w branży PR. Ostatnio związany był z Agora S.A., gdzie zajmował stanowisko specjalisty w zespole PR. Wcześniej jako część zespołu PR VMLY&R Poland odpowiadał za realizację strategii PR agencji, działania media relations, pozycjonowanie ekspertów oraz za projekty w obszarze komunikacji wewnętrznej. W Group One odpowiedzialny jest za działania PR spółek kreatywnych oraz wsparcie działu Human Capital w obszarze employer brandingu.
Aleksandra Farenholc z branżą marketingową związana jest od 9 lat. Swoje doświadczenie zdobywała w agencjach mediowych i reklamowych rozwijając kompetencje z zakresu public relations, strategii działań komunikacyjnych w social mediach, reklamy i działań na rynku OOH oraz organizacji eventów. Ostatnio związana była z agencją digital marketingową Adcookie. Do Group One dołączyła w roli social media & content specialist. Odpowiada za komunikację w mediach społecznościowych Group One oraz wybranych spółek grupy, jak i za rozwój działań contentowych (w tym wideo).
Jakub Hajczuk, który w zespole PR Group One zajmuje stanowisko senior PR specialist, wcześniej przez prawie 5 lat związany był z lubelskim salonem dealerskim BMW, MINI oraz BMW Motorrad. W roli kierownika ds. marketingu i PR brał czynny udział w rozwoju spółki oraz odpowiadał za prowadzone działania PR oraz marketingowe. W przeszłości związany był także z BMW Group Polska, w którym stawiał swoje pierwsze kroki w branży marketingowej, z którą związany jest od blisko 8 lat. W Group One odpowiada m.in. za działania PR spółek mediowych, martech i e-commerce na rynku polskim oraz zagranicznym, działania PR projektu Best Brands oraz komunikację w obszarze sustainability.
– Jako zespół odpowiadamy za reputację, wizerunek i silną pozycję grupy marketingowo-technologicznej Group One, która ma dziś najszersze kompetencje na rynku. To wymaga od Nas szerokiej wiedzy marketingowej oraz biegłości merytorycznej i komunikacyjnej we wszystkich obszarach, w których specjalizują się poszczególne spółki. Media, kreacja, technologia, e-commerce, analityka i badania, gaming i e-sport, inkluzywność w biznesie – dziś komunikacja i działania PR Group One wykraczają już poza branżę mediową i reklamową, ale i poza granice Polski. Jest to możliwe dzięki silnemu merytorycznie i kreatywnie, ale przede wszystkim zgranemu zespołowi, który ma wysokie cele indywidualne i aspiracje, by wyznaczać trendy w komunikacji korporacyjnej w naszej branży. Ogromnie się cieszę, że właśnie taki team udało się nam zbudować – mówi Emilia Klepacka, brand reputation director Group One.
Zespół PR korporacyjnego Group One odpowiada dziś za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną całej grupy, jak i poszczególnych spółek m.in. Value Media, SalesTube, Mediaplus, Labcon, Change Serviceplan, GONG, Game Changer, GrowNow, Plan.Net TechNest czy najnowszej UNMUTE. Prowadzi globalne działania komunikacyjne, odpowiada za współpracę w zakresie marketingu i PR z międzynarodowym partnerem Group One – Serviceplan Group, komunikację raportu i gali Best Brands, a także za komunikację w obszarach ESG i employer brandingu.
Za zespół PR Group One od 2019 roku odpowiada Emilia Klepacka, brand reputation director Group One. W latach 2020-2022 pełniła również rolę szefowej zespołu PR Labcon, który obsługuje klientów grupy.