IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii

Konferencja „IAB HowTo: Efektywne kampanie marketingowe w erze nowych technologii” odbędzie się 15 lutego 2024 roku w warszawskim Multikinie Złote Tarasy. Wydarzenie skupi się na nowoczesnych technologiach i ich wpływie na marketing, oferując wiedzę z zakresu SEM, mobile marketingu, social mediów, PR, content marketingu czy programmatic. Agendę wypełnią prezentacje ekspertów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami i poradami na temat poprawy efektywności kampanii marketingowych.

IAB HowTo Efektowność to pierwsza z konferencji „HowTo” w nowej odsłonie. Połączone siły Grup Roboczych IAB Polska stworzyły selekcję najbardziej aktualnych i praktycznych tematów, przed jakimi stoi teraz digital marketing. Poruszone zostaną tematy z obszarów SEM, mobile marketing, social media, PR, content marketing, czy programmatic, a wszystko wokół jednego zagadnienia – zwiększenie efektywności w obliczu dynamicznego rozwoju technologii.

W agendzie:

  • 5 sposobów na poprawę efektywności kampanii
    Marta Kusowska (Google Marketing Platform Expert, Full Stack Experts) –
  • Krócej = efektywniej? Czyli czy warto działać w social media na 6
    Weronika Golon (senior digital strategist, OMD Group)
  • Pozorna efektywność – czyli jak czytać między wierszami success story
    Tomasz Szulkowski (chief operating officer, GroupM/[m]spark)
  • Jak procesy, technologia i know-how poprawiły efektywność współpracy agencja–marka
    Piotr Matusiak & Dominika Paruszewska (Bluerank)
  • Jak nie przepalać budżetu w content marketingu
    Tomasz Wileński (CEO, iSlay)
  • 5 najczęściej popełnianych błędów w działaniach social performance
    Rafał Sobierajski (head of social performance, Business Factory)
  • Efektywne działania w gamingu i sposoby ich mierzenia
    Justyna Oracz & Mateusz Górecki (WE!RE Fantasy)
  • Nowa era wyszukiwarek i efektywne wykorzystanie AI w SEM
    Julia Zdobylak (senior SEM & paid social planner, Performics)
  • Zmiany w pozyskiwaniu danych użytkowników i ich śledzeniu
    Jarosław Łuczka (product owner adQuery, Open Mobi)
  • Wpływ działań zasięgowych na kampanie performance
    Krzysztof Janosiewicz (head of marketplace & paid ads, SEMPAI)
  • Programmatic vs. branża retail – czas na efektywność
    Tomasz Chłodecki (CEO, Justtag Group)
  • Po co komu e-PR? O efektywności działań Digital PR
    Patrycja Górecka-Butora & Paulina Kunicka (WhitePress & Lightscape)
  • Efektywne wykorzystanie DCO – case study międzynarodowej kampanii Visa
    Kinga Kazimierczuk & Grzegorz Marczak (Hybrid AdTech)
  • Kampania we współpracy z agencją/freelancerem
    Zuzanna Ledworowska (business development manager, Lettly)
  • Zastosowanie dostępnych danych mobile w realizacji KPI-ów marketingowych
    Piotr Zagórski (CEO, AXON)

Więcej szczegółów dotyczących wydarzenia, w tym informacje o prelegentach i tematach ich prezentacji, można znaleźć na stronie konferencji.

Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem, prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu komunikacji marketingowej.

Wydarzenie jest objęte akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych.

Patroni medialni: aboutMarketing.pl, Wirtualna Polska, Gazeta.pl, NowyMarketing, Marketing przy Kawie, Marketer+

Współpraca: Newspoint