Hortex Mystery Ice, we współpracy z CZVJNIKIEM i jego ekipą: Julką, Justkiem i Ostrym, ogłasza niezwykły konkurs z główną nagrodą dla 40 osób, które będą miały szansą wziąć udział w wyzwaniach wymyślonych przez CZVJNIKA i wystąpić w filmie na jego kanale w serwisie YouTube.
Hortex Mystery Ice to nie tylko wyjątkowy smak, ale i element zaskoczenia w codziennym życiu. Cztery tajemnicze smaki, zapakowane w jednolite opakowania, zapraszają konsumentów do niezwykłej podróży i odkrywania nowych doznań. Każdy lód ujawnia swój unikatowy smak dopiero po otwarciu, a zaskakujące propozycje są powiązane z influencerami – CZVJNIKIEM i jego ekipą. Na patykach lodów Mystery Ice znajdują się imiona influencerów i przypisane im tajemnicze smaki.
Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić lody Hortex Mystery Ice, zachować paragon i wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie internetowej: mysteryice.pl, wpisując numer paragonu oraz wgrywając jego zdjęcie. Następnie trzeba odpowiedzieć na pytanie konkursowe: „Jaki jest najbardziej zaskakujący challenge, który mógłby zrobić CZVJNIK?”. Kolejnym etapem jest gra online, w której uczestnicy zbierają punkty i przechodzą na wyższe poziomy, aż do momentu utraty wszystkich trzech żyć. Wyniki można poprawiać, rejestrując kolejne paragony.
Spośród 200 najlepszych graczy, którzy osiągną najwięcej punktów w grze, wybranych zostanie 40 zwycięzców z najciekawszymi odpowiedziami na pytanie konkursowe. Zwycięzcy pojawią się w nowym filmie CZVJNIKA na jego kanale na YouTube.
Konkurs trwa od 25 maja do 25 czerwca 2024 roku.
W ramach kolektywu Pragmatycy, agencja KERRIS odpowiada za stworzenie koncepcji Hortex pod linię lodów Mystery Ice, projekt opakowań, organizację sesji zdjęciowej z influencerami oraz opracowanie mechaniki i organizację konkursu. Development gier konkursowych i stworzenie landing page’a zrealizował software house 300.codes, należący do KERRIS Group. Za współpracę z influencerami odpowiada marka Hortex.