Rozwój sztucznej inteligencji w obszarze marketingu zupełnie zmienił to, jak obecnie wygląda praca zespołów kreatywnych. Stawiając na rozwój w dziedzinie sztucznej inteligencji, agencja GONG (Group One) stworzyła autorską platformę PIRX AI. Narzędzie łączy możliwości analizowania dużych zbiorów danych z siłą generatywnej sztucznej inteligencji, wspierając procesy analityczne, strategiczne i kreatywne.
PIRX AI jest autorskim rozwiązaniem stworzonym przez zespół technologiczny GONG. Narzędzie działa w oparciu o wyspecjalizowanych agentów AI, czyli osobne aplikacje dedykowane do realizacji konkretnych zadań takich jak research, tworzenie raportów, czy analiza stron internetowych. Ważnym elementem PIRX AI jest moduł Prototyp AI oparty o narzędzia low-code, które pozwalają na błyskawicznie wdrożenie dowolnych usług, tworzenie automatyzacji oraz badanie generatywnej sztucznej inteligencji w wybranych przez użytkowników scenariuszach. Prototyp AI jest terenem do testowania pomysłów przed ich produkcyjnym wdrożeniem.
– Nasza platforma została nazwana na cześć pilota Pirxa, postaci z książek Stanisława Lema, która podróżowała przez wszechświat, aby zbadać interakcje między ludźmi i maszynami. Wierzymy, że ta relacja rozwija się dzięki współpracy i dialogowi. Nasi konwersacyjni agenci AI pomagają w badaniach, krótkich analizach i tworzeniu treści, pozwalając nam skoncentrować się na tworzeniu świetnych i kreatywnych pomysłów dla naszych klientów – mówi Michał Bucholc, dyrektor kreatywny i lider transformacji AI GONG
Stworzona przez GONG platforma znacząco przyspiesza proces kreatywny. PIRX AI pozwala m.in. na research, analizę briefów czy też tworzenie assetów marketingowych. Dodatkowo autorska platforma może być zaimplementowana do aplikacji takich jak Slack, Discord czy też MS Teams.
– Postrzegamy sztuczną inteligencję jako siłę transformacyjną, która redefiniuje i doładowuje każdy proces twórczy. Dlatego opracowaliśmy PIRX AI, platformę zaprojektowaną w celu wykorzystania tej potężnej synergii. Sztuczna Inteligencja jest elementem naszego procesu twórczego już od lat, wykorzystujemy ją także w tworzeniu kampanii dla naszych klientów. Teraz oferujemy ją również w formie narzędzia, które można wdrożyć w działach marketingowych naszych klientów – mówi Bartek Gołębiowski, założyciel i managing partner GONG
PIRX AI stanie się elementem oferty GONG i będzie oferowany dla klientów agencji. Za obszar związany ze sztuczną inteligencją odpowiada Michał Bucholc, dyrektor kreatywny i lider transformacji AI GONG.