Fundacja Think! zaprasza na IV edycję ogólnopolskiej konferencji Business Market

fot. unsplash.com/@terrenhurst

Business Market to seria prelekcji i networking skierowane do osób, które już założyły własny biznes albo mają taki zamiar. Konferencja startuje w czwartek 11 kwietnia br. o godz. 17:00 w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie. O czym będzie można posłuchać i z kim się spotkać?

Dla osób, które już rozpoczęły działalność albo dopiero planują start biznesu, najważniejsze są kontakty. Nie mam tu na myśli tylko pozyskiwania klientów czy partnerów do współpracy, ale przede wszystkim kontakt z innymi przedsiębiorcami, którzy stoją przed podobnymi wyzwaniami oraz z doświadczonymi praktykami biznesu, którzy są już kilka kroków dalej i mogą podzielić się cenną wiedzą i doświadczeniem mówi Anna Bichta, prezeska Fundacji Think!, organizatora konferencji.

Głównym celem konferencji Business Market jest połączenie przedsiębiorczych, młodych ludzi, którzy chcą aktywnie rozwijać się biznesowo z przedsiębiorcami i mentorami z wieloletnim stażem w obszarze budowania strategii, rozwoju sprzedaży, wdrażania innowacji, marketingu czy komunikacji.

Wspieramy wszechstronny rozwój kompetencji zawodowych i społecznych młodych przedsiębiorczych ludzi, bo wierzymy, że ich pomysły i zaangażowanie mają niebagatelny wpływ na rozwój gospodarki i szeroko pojętego dobrobytu. Inaczej mówiąc, gdy odnoszą biznesowe sukcesy, korzystamy na tym my wszyscy jako społeczeństwo – dodaje Paweł Zegarłowicz, prezes zarządu Fundacji Citi Handlowy im. L. Kronenberga, głównego partnera wydarzenia.

W tegorocznej edycji konferencji na scenie będzie można zobaczyć Artura Urbańskiego, eksperta ds. strategii cyfrowej, certyfikowanego przez Uniwersytet Stanforda, Monikę Synoradzką, specjalistkę w obszarze innowacji, rozwijającą ekosystem startupowy w Polsce w ramach dwóch organizacji: firmy doradczej Huge Thing i funduszu VC SpeedUp Group, czy Wojciecha Wereszko, trenera, mentora, autora koncepcji „Grow Up Your Business” oraz wykładowcę w Akademii Leona Koźmińskiego, SWPS i na Uniwersytecie Łódzkim, Katarzynę Sekścińską, doktor habilitowaną nauk społecznych w zakresie psychologii, coacha, trenerkę, ekonomistkę oraz Justynę Jakubczyk, strateżkę, trenerkę biznesu, projektantkę doświadczeń klientów, prowadzącą spółkę CX House.

W programie znajdą się aktualne tematy związane m.in. z wpływem nowoczesnych technologii na biznes, innowacjami i wyzwaniami, z którymi mierzą się małe biznesy, jak na przykład pozyskiwanie klientów.

Szczegółowa agenda wydarzenia, informacje o prelegentach oraz bilety na konferencję są dostępne na stronie www.businessmarket.com.pl