Fit Lovers w akcji promocyjnej Biedronki

Biedronka zorganizowała konkurs promujący produkty Go Active. Do kampanii zaangażowany został duet twórców Fit Lovers, którzy słyną z miłości do sportu i aktywnego trybu życia.

Biedronka po raz kolejny zdecydowała się na współpracę z Lifetubem przy promocji produktów swojej marki własnej Go Active. Tym razem w ramach kampanii zorganizowany został konkurs, którego wielki finał w formie gry miejskiej odbył się w Trójmieście.

Nasza kampania miała wzbudzić zainteresowanie produktami Go Active, pokazując je jako świetną przekąskę on-the-go, ale także „niewinną” przyjemność. Zależało nam na poszerzeniu grupy docelowej i nieskupianiu się wyłącznie na osobach uprawiających sport; tak jak miało to miejsce we wcześniejszych odsłonach kampanii. Zaangażowaliśmy twórców Fit Lovers, którzy w świetny sposób wpisywali się w nasze oczekiwania komunikacyjne i grupę, do której chcieliśmy dotrzeć. Kampania zrealizowała nasze cele mediowe i wizerunkowe (uzyskaliśmy wysoki zasięg organiczny na profilu Fit Lovers, ER% na profilu Biedronki dla tego materiału wyższy niż benchmark, duży wzrost wyszukań w searchu naszych produktów oraz pozytywne opinie naszych konsumentów pod postami). Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z Lifetubem, który zaproponował niestandardowe podejście, odpowiadając na nasz brief i który w niebanalny sposób przedstawił nasz produkt, uwiarygadniając go w oczach naszych konsumentów – mówi Ewa Wróblewska-Kubiak, starsza menedżerka ds. marketingu cyfrowego w Jeronimo Martins.

Do kampanii promocyjnej zaangażowani zostali twórcy Fit Lovers, którzy w sieci zasłynęli swoimi planami treningowymi i promocją zdrowego trybu życia wśród swoich widzów. Ich miłość do sportu sprawiła, że stali się idealnymi ambasadorami produktów Go Active, skierowanych do osób aktywnych fizycznie, które mogą mieć większe zapotrzebowanie na poszczególne składniki odżywcze i energię. Twórcy oprócz promocji w mediach społecznościowych wzięli również udział w wielkim finale, podczas którego odbyła się gra miejska dla wszystkich uczestników.

Kolejny raz mieliśmy możliwość współpracy z siecią sklepów Biedronka przy promocji ich produktów z serii Go Active. Tym razem w ramach kampanii postawiliśmy na współpracę z popularnym duetem Fit Lovers oraz na stworzenie konkursu aktywującego klientów. W ramach finału całego wydarzenia zorganizowaliśmy grę miejską, w której udział wzięli wszyscy finaliści konkursu. Podjęte działania miały na celu nie tylko promocję produktów Go Active, ale również zachęcenie konsumentów do aktywnego uczestnictwa w całym wydarzeniu – mówi Basia Kropidłowska, account supervisorka w Lifetubie.

Kampania zorganizowana przez Lifetube podzielona została na dwa etapy – eliminacje i finał. W ramach eliminacji przeprowadzony został konkurs, w którym zadaniem było zrobienie kreatywnego zdjęcia z produktem marki Go Active. Spośród zgłoszeń jury wybrało 10 par, które wzięły udział w wielkim finale w formie gry miejskiej, która odbywała się w Trójmieście.