Emolium wystartowało z kampanią wizerunkową

Agencja strategiczno-kreatywna ASAP&ASAP przygotowała kampanię dla marki Emolium z portfolio Perrigo Poland.

Kampania potrwa do grudnia. Jej celem jest budowanie wizerunku marki Emolium oraz wsparcie sprzedaży online produktów tej marki z 3 różnych linii: Dermocare, A-Topic i Intensive Pro.

Komunikacja prowadzona jest równolegle do kilku różnych grup docelowych, w zależności od linii produktowej. Są to przede wszystkim: Mamy małych dzieci, Mamy dzieci ze skórą atopową oraz dorośli ze skórą atopową.

Na potrzeby kampanii na Facebooku i Instagramie agencja przygotowała nowe kreacje dla Emolium Dermocare oraz Emolium A-topic oraz zaktualizowała formaty kampanijne balsamu Emolium Intensive Pro (ze względu na nowe wytyczne związane z reklamowaniem wyrobów medycznych).  

Natomiast na potrzeby kampanii na YouTubie dla Intensive Pro powstał nowy 15-sekundowy spot, komunikujący najważniejsze benefity produktu.

Za zakup mediów do kampanii odpowiada ASAP&ASAP Media. W ramach kampanii prowadzone są również działania z obszaru influencer marketingu –  za tę część odpowiada agencja Lettly.