IQS rozpoczyna rok od wzmocnienia swojego zespołu zarządzającego dzięki kluczowym zmianom kadrowym. W styczniu br. Przemysław Kuraczyk, dotychczasowy szef jednego z działów badawczych IQS, w wyniku awansu wewnętrznego, objął stanowisko business growth directora. Do firmy dołączył także – po 17 latach przerwy – Bartosz Gomółka, obejmując nowo utworzone stanowisko value & strategy directora.
Przemysław Kuraczyk, jako business growth director, odpowiadać będzie za rozwijanie relacji z kluczowymi partnerami oraz nadzór nad ofertowaniem pełnego portfolio produktów, włączając w to rozwiązania technologiczne wypracowane w IQS.
Przemek posiada ponad 17-letnie doświadczenie w branży badawczej. Jest orędownikiem UX, nowych technologii oraz wdrażania rozwiązań digitalowych w codziennych doświadczeniach klientów. Specjalizuje się w łączeniu strategicznych insightów rynkowych z innowacyjnymi technologiami.
Bartosz Gomółka, obejmując funkcję value & strategy directora, wnosi bogate doświadczenie z obszaru strategii marki, komunikacji, czy rozwiązań marketingowych. Gomółka posiada 8-letnie doświadczenie w branży badawczej oraz 15-letnie w zakresie planowania strategicznego oraz pozycjonowania marek. Bartosz jest zdobywcą kilkunastu nagród EFFIE za strategiczne podstawy kampanii komunikacyjnych. Przed dołączeniem do IQS był Dyrektorem Strategii, odpowiedzialnym za planowanie strategiczne kampanii komunikacyjnych w sieciowych agencjach reklamowych, takich jak: BBDO, Grey Worldwide i Molecular. Z IQS związany był na początku swojej kariery zawodowej, pracując wówczas na stanowisku senior research managera.
– Jako value & strategy director będę mógł wykorzystać swoją wiedzę i praktyczne doświadczenie pracy w obszarze strategii marki i komunikacji do uzupełnienia oferty IQS o strategiczne spojrzenie na praktyczny, biznesowy potencjał płynący z zebranej wiedzy o konsumencie. Wierzę, że dziś kiedy biznes musi reagować wyjątkowo szybko, a konsument jest eksponowany na najbardziej zróżnicowane i dynamiczne środki przekazu w historii, potrzebujemy łączenia wiedzy badawczej i praktyki znacznie szybciej, niż w tradycyjnych, wieloetapowych procesach eksploracyjnych i strategicznych – powiedział Gomółka.
Bartosz, rozpoczynając stałą współpracę z IQS, pozostaje zarazem w świecie reklamy, pełniąc dotychczasowe obowiązki dyrektora strategii w agencji komunikacyjnej Molecular Creative.